BengtH skrev 2015-05-18 08:50:14 följande:
Det är tydligt att även du som sexuellt liberal har tydliga gränser för vad du tycker är tillåtet. Varför skulle du inte gilla om din karl hade varit på bordell med polarna i samband med affärsresan ? Det är väl patetiskt att börja böla över att ens partner testat på lite olika grejer ? Att han har haft samlag med kondom med en tjej han inte känner på bordellen är mycket värre än att han gökat med 10-tjejbekanta på en enda kväll ?
Du reagerar i likhet med många andra kvinnor hårt på prostitution, men gruppsex är ok ? Kvinnor gillar inte att männen får en genväg till sex. Prostitutionen är ett stort hot mot det svenska matriarkatet, därför den innebär att även osäkra, socialt inkompetenta killar får ligga, vilket leder till att kvinnorna tappar sin sexuella makt i samhället, dvs männen slipper att vara inställsamma, ligga i, uppvakta och bli nobbade.
Det är fullt lagligt att åka till Danmark/Tyskland och ligga med horor. Det ordnar man på en långhelg. Inte för att jag har gjort det eller någonsin vill det, men jag tycker synd om alla osäkra ensamma män som aldrig får ligga, det måste finnas en möjlighet för dem också.
Fattar du inte skillnaden på prostitution och gruppsex? Prostitution handlar om vilken människosyn du har. Vilket inte gruppsex är i närheten av. I en gruppsexsituation går alla in med samma förutsättningar. Haha, som att knulla är en rättighet? Jag tycker synd om alla (både män och kvinnor) som av olika anledningar är tvungna att sälja sig och suga av en illaluktande flänsostkuk som stinker svett och rövhål för några hundra kronor. Dessa ömmar jag för. Hade min karl vart där och härjat hade han blivit duktigt ifrågasatt.