Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 19:41:15 följande:
Det där är rena fantasier eftersom det är de män som är dels sexmissbrukare och dels medelålders män som har både fru och familj som går till prostituerade.
Du tror väl inte på fullt allvar att nervösa oskulder får lära sig hur man har sex genom att betala för en halvtimmes sex med en prostituerad?
Du tror att sex behöver läras ut?
Ingen vuxen man eller kvinna är intresserade av tafatta, osäkra osociala vuxna människor och de blir knappast säkrare för att de köpt sex.
Jag har läst många trådar på olika forum om killar som frågar hur man kan träffa en prostituerad för att slippa vara oskuld. Inte alls ovanligt även om många av bordellkunderna även är medelålders familjfäder, det kostar ju en hel del.
Sex behöver läras ut ? Svar: JA. Minns själv hösten 1991 då jag för första gången träffade en tjej som jag skulle få sova över hos, hon var erfaren och berättade att hon legat med flertalet killar under en charterresa till Kanarieöarna året innan. Jag blev naturligtvis ännu nervösare efter att ha hört det.
Väl i sängen var jag så tafatt och nervös att jag knappt fick stånd, trots att jag hade en villig tjej som låg under mig, nu hade jag ju chansen att äntligen få knulla, men det gick inte
Nåväl jag låg där och juckade med halvslak penis en halvtimme medan tjejen halvsov. Om jag hade gökat med några prostituerade innan, så hade jag haft mer erfarenhet och därmed kunnat göra bättre ifrån mig i sängen. Jag hade iaf tur att den här tjejen var snäll nog att plocka hem en tafatt, osäker asocial nörd som mig, men det är långt ifrån alla killar som fått den möjligheten.