• BengtH

Har ljugit en del för min kille

Anonym (.) skrev 2015-05-16 20:19:10 följande:
    Att inte ljuga.

Att inte svara svävande på frågor man samtidigt sitter och vet det exakta raka svaret på.

Då är man på en bra väg.

Att ha legat med över 53 män och blivit dominerad och gangbangad och sen titta sin pojkvän i ögonen och säga att man haft sex med tre män i sitt liv är ett bra exempel på fel väg.
    Det faktum att han är nyfiken på din sexuella historik tyder på  att det är viktigt för honom att få reda på hur du levt ditt liv innan du träffade honom. Alltså skulle din lögn avslöjas, tar han det hårt. 

Utan att du har berättat nåt,  har har antagligen märkt på dig att du är väldigt sexuellt erfaren och därför undrat. Hade han aldrig frågat nåt skulle han säkert inte brytt sig om hur många du varit med. 

Lögner brukar lysa igenom. Man kan få reda på mycket genom att tyda folks beteende. Säg att du träffar två personer, de berättar inte vad de jobbar med, men du får reda på att någon av dem är läkare och den andre verkstadsarbetare, måste du verkligen fråga vem som är vem ? Nej det räcker med att iaktta deras utseende, beteende, språkbruk, klädsel m.m 

Samma sak med en tjej som varit med 3st och en som varit med 53st och haft gruppsex. Hade jag träffat dessa 2 tjejer, hade jag med lätthet kunnat urskilja vem som är vem genom att granska beteendet.

TS pojkvän har antagligen märkt att 53 killars-tjejens beteende inte överensstämmer med en 3 killarstjejs. Antagligen har 53-killarstjejen ett stort bekräftelsebehov, hon är social, hörs och syns mycket, har tatueringar och är för det mesta übersminkad.
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:27:29 följande:
    Jag fattar inte varför antalet är så förbannat viktigt att veta? När jag va ung så va det sånt man spekulerade och frågade om. Men då handlade det mer om skryt av den ena än den andra. När man blivit vuxen så har dom flesta samlat ihop sig och lägger det på den privata hyllan. Jag undrar sällan vart min läckra karl har varit innan. Tro på fan att han har härjat både här och där... ,
    Om han har varit med prostituerade hade du kanske heller inte brytt dig, gjort är gjort eller ? 

Har man som TS haft ett extremt sexliv med gangbang, tycker jag att man bör berätta om det för sin partner  istället för att ljuga ihop historier. 

Bättre att han får höra sanningen nu än efteråt när TS gift sig och skaffat barn med honom, för då blir det mer som står på spel.
  • BengtH
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 21:53:09 följande:

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del.

Var det TS själv eller pojkvännen som började diskussionen om sexhistoriken?
    Om pojkvännen började prata om det, hur uppstod hans nyfikenhet? 

Hade pojkvännen börjat fråga på samma sätt om TS hade varit normalerfaren dvs bara haft 3-4 sexpartners innan ?

Jag tror definitivt att hans misstänksamhet väckts av en anledning, dvs. han har känt på sig att TS har haft ett sexliv utöver det vanliga utan att hon har berättat något om det, kanske har det med hennes beteende, utseende att göra ?

När jag träffar en sommarvikarie på jobbet, kan jag direkt märka om hon är student eller inte och då frågar jag vad hon läser för utbildning.

Om vikarien är tatuterad, piercad, överviktig, har fattigt ordförråd osv. antar jag att hon inte studerar och därför frågar jag inte heller om det.
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-17 10:20:45 följande:
    Ska man berätta hur många ggr man har onanerat också? Hur många morötter man har använt genom åren? Dra mig baklänges vilka skruvade kontroll-män det finns!
    Om personen är normalsexuell, så uppstår aldrig några misstankar. Om den nya partnern uppvisar ett beteende utöver det vanliga dvs. hon är överdrivet flirtig, har stort bekräftelsebehov, ubersminkad, har udda böjelser i sängen då börjar många män att grubbla.

Antagligen har TS pojkvän känt på sig att något inte stått rätt till. Varför var TS ihop med dessa skumma killar ? Det måste ha något med hennes personlighet att göra. Hon har möjligen dåligt omdöme, låg självkänsla, lättpåverkad osv. 

Sen finns det naturligtvis undantag. Präktiga människor som verkar högst normala, men egentligen har ett mörkt förflutet. Ta bara den folkkäre allsångsledaren Bosse Larsson, vem skulle ha trott att han har varit med prostituerade, tills han själv berättade om det ?
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-17 11:10:25 följande:
    Jag tycker verkligen att du snackar väldigt mycket skit. Hur är en normalsexuell i din hjärna? Förklara det för mig? Är en person som gillar sex och vågar ta för sig onormal med dålig självkänsla och gör dåliga val? Ubersminkad? Jösses! Vad är en udda böjelse i sängen? Det du tycker är udda kan en annan tycka är helt normalt! Och hur många är många sexpartners? Det är väl också olika för alla? Eller vilken mall talar du utifrån?
    Gangbang, trekant, otrohet är definitivt inte normalsexuellt för de flesta. Den genomsnittlige svenske mannen tolererar att hans blivande fru/sambo har haft några sexpartners innan honom, men som många trådar här på forumet berättat om, så börjar det bli problem om han får reda på att hon har tagit ut svängarna alltför mycket.

På samma sätt så reagerar de flesta tjejer på om deras kille berättar att han har haft sex med prostituerade. 

Sen finns det naturligtvis undantag. Det finns nog tjejer som skulle kunna tänka sig att gifta sig med Rocco Siffredi, men genomsnittet gillar partners med lagom sexhistorik, detta ger statistiken svar på.
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-17 11:31:59 följande:
    Vart kom otrohet in i bilden? Prostitution? Du är ute och reser...du blandar äpplen med päron. Så kan du ju inte diskutera heller... För övrigt så svarar du inte på mina frågor. Vad säger den genomsnittliga svenska mannen, när säger han stopp? Och när har man tagit ut i svängarna alltför mycket?
    Den genomsnittlige svenske mannen reagerar på det som TS sysslat med nämligen gangbang. Varför skulle en tjej som haft gangbang vara så mycket bättre än en man som varit på bordell ? Det må vara äpplen och päron, men båda är lika illa. 

Skulle du inte bry dig om din man berättade att han haft gruppsex, besökt prostituerade, legat med sin moster osv. ? eller skulle du bara säga att det tillhör det förflutna ?

Alla har rätt att reagera på sin partners sexuella historik. Min fru berättade att hon har haft trekant, jag tog det väldigt hårt, men det är smällar man får ta och jag är glad att hon var ärlig mot mig.
  • BengtH
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-17 11:38:19 följande:
    Den genomsnittlige svenske mannen träffar sin blivande fru/sambo när de är kring 27-28 år och vet att att båda två haft ett sexliv innan de träffas.
    Otrohet är inte någon form av sexualitet.

Att köpa sex är bara patetiskt.
    Gangban och trekanter är det få som sysslar med ungefär lika många som de som går till prostituerade dvs 6-7 %.

Vilken statistik ger svar på hur den genomsnittlige mannen i ålder där de träffar sin blivande livspartner ser på de erfarenheter dessa haft de senaste 10-15 åren?
    Vi lever i ett fritt land. Man har rätt att välja sin partner. Någon vill bara vara ihop med en oskuld, nån annan tolererar inte att partnern har haft gruppsex. Varsågod och välj !

Problemet är bara att det är mycket svårt att hitta en passande partner, det ska finnas personkemi, bra egenskaper, ordnad ekonomi och sen även passande sexuell historik. Det blir ofta så att man upptäcker brister en bit in i förhållandet, är det värt att pojkvännen bryter med TS pga att hon har haft gangbang ? Han får göra en avvägning. Det beror också på hennes beteende i övrigt. Är hon pålitlig, snäll, omtänksam, ärlig ? eller kommer hon att ljuga, vara otrogen och snabbt tröttna på honom?

TS har tydligt visat att hon gärna underhåller viktig information om sitt tidigare sexliv, pojkvännen har tydligt frågat om hennes antal sexpartners och hon har angivit en felaktig siffra. Är TS kapabel att ljuga om andra saker också ? Antagligen tar hon till nödlögner för att slippa undan svåra situationer.
  • BengtH
    Anonym (Ja vad ska man säga?) skrev 2015-05-17 11:45:41 följande:
    Och JA mer extrema sexuella praktiker räknar jag också dit, ÄVEN om han känner att han i dagsläget nöjer sig med vaniljsex med mig. För om han har det i sig överhuvudtaget att tända på SM t.ex., så har jag rätt att bedöma risken om han kommer att vilja ha det med mig senare, eller om hans längtan efter det kommer att driva honom till otrohet - kanske i skumma och farliga miljöer.
    Jag tror inte att TS litar på sin pojkvän, hade hon gjort det hade hon kanske berättat om sin gangbang-erfarenhet. Nödlögner räddar situationen för stunden, men i det långa loppet riskerar ett förhållande utan ärlighet att bli komplicerat.

Det yttersta beviset på att gangbang är en udda avvikelse är att TS inte vill berätta om det, samma sak med män som tiger om att de varit på bordell.

En tjej som haft gangbang och dubbelmacka träffar sin drömkille, en skötsam ansvarsfull man som passar för att bilda familj med. Mycket bättre än busarna som tog för sig av henne under gruppsexet. Då uppstår genast ett dilemma, drömkillen kan ha synpunkter på hennes förflutna. Vad ska hon göra ? Berätta sanningen och ev. riskera ett nej eller ljuga  ?   Om hon ljuger och sanningen kommer fram när de redan är gifta, fått barn och bor i villa, kan mannen ta väldigt illa upp, men han orkar kanske inte skilja sig för en sådan sak. Om hon är ärlig från första början, så har de inte hunnit binda upp sig och mannen känner att han inte har så mycket att förlora på att lämna. Samma sak om det gäller en man som varit med många prostituerade, jag rekommenderar honom att ljuga/inte berätta om det, för få kvinnor tilltalas av dylika män.
  • BengtH
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-17 13:27:29 följande:

Det var jag som frågade honom om antalet tyvärr:( Då svarade han och bollade tillbaks frågan och då började tänjandet på sanningen. Jag är inte rädd för att han lämnar mig, det skulle han inte göra däremot är jag rädd för att såra honom.

Du har redan sårat honom genom att ljuga om din sexhistorik. Om du hade berättat om ditt gangbang hade han kanske tagit illa upp, men han kan inte såras av något du har gjort innan du träffade honom.
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-18 06:43:38 följande:
     Om min karl knullat sin moster och köpt horor hade det vart nåt fel på honom så han hade fasats ut. Att köpa sex är dessutom ett brott och att knulla mostern är stört. Du drar så konstiga liknelser. 
    Det är tydligt att även du som sexuellt liberal har tydliga gränser för vad du tycker är tillåtet. Varför skulle du inte gilla om din karl hade varit på bordell med polarna i samband med affärsresan ? Det är väl patetiskt att börja böla över att ens partner testat på lite olika grejer ?  Att han har haft samlag med kondom med en tjej han inte känner på bordellen är mycket värre än att han gökat med 10-tjejbekanta  på en enda kväll ?

Du reagerar i likhet med många andra kvinnor hårt på prostitution, men gruppsex är ok ?  Kvinnor gillar inte att männen får en genväg till sex. Prostitutionen är ett stort hot mot det svenska matriarkatet, därför den innebär att även osäkra, socialt inkompetenta killar får ligga, vilket leder till att kvinnorna tappar sin sexuella makt i samhället, dvs männen slipper att vara inställsamma, ligga i, uppvakta och bli nobbade.

Det är fullt lagligt att åka till Danmark/Tyskland och ligga med horor. Det ordnar man på en långhelg. Inte för att jag har gjort det eller någonsin vill det, men jag tycker synd om alla osäkra ensamma män som aldrig får ligga, det måste finnas en möjlighet för dem också.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille