Har ljugit en del för min kille
Anonym (.) skrev 2015-05-16 20:19:10 följande:
Att inte ljuga.Att inte svara svävande på frågor man samtidigt sitter och vet det exakta raka svaret på.
Då är man på en bra väg.
Att ha legat med över 53 män och blivit dominerad och gangbangad och sen titta sin pojkvän i ögonen och säga att man haft sex med tre män i sitt liv är ett bra exempel på fel väg.
Utan att du har berättat nåt, har har antagligen märkt på dig att du är väldigt sexuellt erfaren och därför undrat. Hade han aldrig frågat nåt skulle han säkert inte brytt sig om hur många du varit med.
Lögner brukar lysa igenom. Man kan få reda på mycket genom att tyda folks beteende. Säg att du träffar två personer, de berättar inte vad de jobbar med, men du får reda på att någon av dem är läkare och den andre verkstadsarbetare, måste du verkligen fråga vem som är vem ? Nej det räcker med att iaktta deras utseende, beteende, språkbruk, klädsel m.m
Samma sak med en tjej som varit med 3st och en som varit med 53st och haft gruppsex. Hade jag träffat dessa 2 tjejer, hade jag med lätthet kunnat urskilja vem som är vem genom att granska beteendet.
TS pojkvän har antagligen märkt att 53 killars-tjejens beteende inte överensstämmer med en 3 killarstjejs. Antagligen har 53-killarstjejen ett stort bekräftelsebehov, hon är social, hörs och syns mycket, har tatueringar och är för det mesta übersminkad.