• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-08 20:52:52 följande:
    Jo, det är sant, undrar fortfarande varför din minnesförlust kvarstår.
    Det är alltså uppdagat och bortglömt samtidigt. Vilken grej.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • Meddelande borttaget
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-08 21:21:54 följande:

Väntar, väntar och åter väntar, men det spelar ingen roll.
    Men när kommer du komma ihåg?

Finner detta lite komiskt att du som alltid kommer ihåg alltid, nu låtsas du inte gör.
    Vad är detta om, skämdes du så över det inlägget?

Det finns inte på kartan att jag skulle skämmas av att rätta mig själv efter ny och korrekt information.

Tvärt om så är jag är stolt över att ha den egenskapen.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-08 21:51:50 följande:
    Det finns inte på kartan att jag skulle skämmas av att rätta mig själv efter ny och korrekt information.

Tvärt om så är jag är stolt över att ha den egenskapen.

Nu vet jag!

Kanske nästa gång ska du inte låtsas?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-08 22:48:48 följande:

Nu vet jag!

Kanske nästa gång ska du inte låtsas?

Nu vet du.

Det enda du har lyckats åstadkomma är att verkligen understryka att jag korrigerar mig själv när jag har fel - vilket hedersamma debattörer gör - plus att du själv anser att man borde skämmas över sådana inlägg.

Jag hoppas att du är nöjd med resultatet och kan vänja dig vid någonting som säkerligen kommer att hända igen.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-09 00:07:50 följande:
    Nu vet du.

Det enda du har lyckats åstadkomma är att verkligen understryka att jag korrigerar mig själv när jag har fel - vilket hedersamma debattörer gör - plus att du själv anser att man borde skämmas över sådana inlägg.

Jag hoppas att du är nöjd med resultatet och kan vänja dig vid någonting som säkerligen kommer att hända igen.

Försöker du säga att att du diskuterar med andra är att svara mig, men vi står här med du frågade vad och det står i ditt inlägg som du skrev precis före.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • OlManH
    klyban skrev 2024-02-09 11:14:15 följande:

Försöker du säga att att du diskuterar med andra är att svara mig, men vi står här med du frågade vad och det står i ditt inlägg som du skrev precis före.

Du måste verkligen lära dig att formulera en mening på svenska om du ska delta i någon diskussion...
    För det mesta så upprepar du dock bara dina taffligt sammansatta "meningar" så blir väl inte mycket till diskussion oavsett 
  • Digestive
    OlManH skrev 2024-02-09 13:29:10 följande:
    Du måste verkligen lära dig att formulera en mening på svenska om du ska delta i någon diskussion...
    För det mesta så upprepar du dock bara dina taffligt sammansatta "meningar" så blir väl inte mycket till diskussion oavsett 
    Och förstår man inte vad som menas och frågar om det så blir det en vecka av stora gester över att man skulle ha glömt.

Aja, vederbörande har gett upp kommunikation. Det är ingenting som behövs när man är här för att blott provocera.
  • klyban
    OlManH skrev 2024-02-09 13:29:10 följande:

NÄ, det blir ingen diskussion och när jag citerar ett inlägg och svarar och sen vet inte ens vederbörande vad h*n sade.
    Fast än det stod där i det citerade.

Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?