Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Väntar, väntar och åter väntar, men det spelar ingen roll.
Men när kommer du komma ihåg?
Finner detta lite komiskt att du som alltid kommer ihåg alltid, nu låtsas du inte gör.
Vad är detta om, skämdes du så över det inlägget?
Nu vet jag!
Kanske nästa gång ska du inte låtsas?
Nu vet jag!
Kanske nästa gång ska du inte låtsas?
Försöker du säga att att du diskuterar med andra är att svara mig, men vi står här med du frågade vad och det står i ditt inlägg som du skrev precis före.
Försöker du säga att att du diskuterar med andra är att svara mig, men vi står här med du frågade vad och det står i ditt inlägg som du skrev precis före.
NÄ, det blir ingen diskussion och när jag citerar ett inlägg och svarar och sen vet inte ens vederbörande vad h*n sade.
Fast än det stod där i det citerade.
www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/jamal-el-haj-forsokte-paverka-asylarende-for-konservativ-imam/
Jamal El-Haj försökte påverka asylärende för konservativ imam
Socialdemokraten Jamal El-Haj försökte utnyttja sin position som riksdagsledamot för att påverka ett asylärende. Målet: att en mycket konservativ imam skulle få stanna i Sverige.