• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-05 20:56:52 följande:

Det var du som flydde från den och genom inte ens komma ihåg vad jag citerade och svarade på.

Jag är imponerad, men förstår du inte tyckte det blev roligt att fromleriet blev så tydligt.

Visst vore det en undermedveten flykt som jag inte kommer ihåg.

Det är lite svårt att bli påverkad av någonting man inte är medveten om eller som du själv menar, inte kommer ihåg.

Det var säkert något intressant och viktigt, klyban. Det reflekteras så att säga i viljan för att överhuvudtaget möjliggöra diskussionen.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-05 22:11:38 följande:
    Visst vore det en undermedveten flykt som jag inte kommer ihåg.

Det är lite svårt att bli påverkad av någonting man inte är medveten om eller som du själv menar, inte kommer ihåg.

Det var säkert något intressant och viktigt, klyban. Det reflekteras så att säga i viljan för att överhuvudtaget möjliggöra diskussionen.

Hur kommer det sig att du inte ens kommer ihåg vad du skriver nästa inlägg du skriver och så tätt inpå i närtid?

Eller var det så enkelt det blev pinsamt för dig och försöker låtas du inte ens vet vad du skriver? Solig

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-05 22:47:15 följande:

Hur kommer det sig att du inte ens kommer ihåg vad du skriver nästa inlägg du skriver och så tätt inpå i närtid?

Eller var det så enkelt det blev pinsamt för dig och försöker låtas du inte ens vet vad du skriver? Solig

Ja, det är säkert oerhört.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-05 22:56:54 följande:
    Ja, det är säkert oerhört.
    Att glömma ett inlägg som skrevs kort före, ja, det är oerhört imponerande att du hävdar detta.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-06 06:35:33 följande:
    Att glömma ett inlägg som skrevs kort före, ja, det är oerhört imponerande att du hävdar detta.
    Så du kan inte göra skillnad på när jag eller du själv hävdar någonting.

Jag har som påpekat ingen aning om vad du vill ha sagt med dessa inlägg och vid det här laget så bryr mig ärligt talat inte heller.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-06 11:10:17 följande:
    Så du kan inte göra skillnad på när jag eller du själv hävdar någonting.

Jag har som påpekat ingen aning om vad du vill ha sagt med dessa inlägg och vid det här laget så bryr mig ärligt talat inte heller.

Åhh, du tror inte jag förstod det direkt och när du försökte låtsas om att du skrev inte existerade genom "glömma" av det du skrev kort före.

• Digestive
    klyban skrev 2024-02-06 15:29:05 följande:

Åhh, du tror inte jag förstod det direkt och när du försökte låtsas om att du skrev inte existerade genom "glömma" av det du skrev kort före.

Det verkar vara min anpassning till ny information - efter att Rataxes rättade mig lite subtilt - som du har gjort ett spektakel över i flera dagar.

Aja, jag vet inte vad det finns att säga om en sådan god vana än att jag förtjänar att klappa mig själv på axeln.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-06 16:08:40 följande:
    Det verkar vara min anpassning till ny information - efter att Rataxes rättade mig lite subtilt - som du har gjort ett spektakel över i flera dagar.

Aja, jag vet inte vad det finns att säga om en sådan god vana än att jag förtjänar att klappa mig själv på axeln.

Dock låtsas du om att du inte har en aning vad du skrev och när den frågan kom.

Och detta trots tiden jag svarade och sen du var så kort, hur kommer det minnen sviker dig så snabbt?

• Digestive
    klyban skrev 2024-02-06 22:46:46 följande:

Dock låtsas du om att du inte har en aning vad du skrev och när den frågan kom.

Och detta trots tiden jag svarade och sen du var så kort, hur kommer det minnen sviker dig så snabbt?

Har inte låtsas någonting. Att allt väsen handlade om att jag anpassade mig till ny information fanns inte ens på min radar förens igår.

Ja, du upplever att det var stort nog för att förtjäna din tid flera dagar i sträck.
  • OlManH

Sossarna försöker nu ljuga och ändra sin historia. De har t.ex. "alltid varit för en stram invandringspolitik".
    Sossarna har inte varit emot skyhög invandring sedan mitten på 1900-talet. De vill importera valboskap då nästan hälften av alla utrikesfödda röstar på S. Ungefär dubbelt så stor andel jämfört med svenskfödda.
    Ängsliga, maktkåta hycklare är vad S är. Hoppas de förlorar nästa val också 🤞

Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?