Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Det var du som flydde från den och genom inte ens komma ihåg vad jag citerade och svarade på.
Jag är imponerad, men förstår du inte tyckte det blev roligt att fromleriet blev så tydligt.
Hur kommer det sig att du inte ens kommer ihåg vad du skriver nästa inlägg du skriver och så tätt inpå i närtid?
Eller var det så enkelt det blev pinsamt för dig och försöker låtas du inte ens vet vad du skriver?
Hur kommer det sig att du inte ens kommer ihåg vad du skriver nästa inlägg du skriver och så tätt inpå i närtid?
Eller var det så enkelt det blev pinsamt för dig och försöker låtas du inte ens vet vad du skriver?
Åhh, du tror inte jag förstod det direkt och när du försökte låtsas om att du skrev inte existerade genom "glömma" av det du skrev kort före.
Åhh, du tror inte jag förstod det direkt och när du försökte låtsas om att du skrev inte existerade genom "glömma" av det du skrev kort före.
Dock låtsas du om att du inte har en aning vad du skrev och när den frågan kom.
Och detta trots tiden jag svarade och sen du var så kort, hur kommer det minnen sviker dig så snabbt?
Dock låtsas du om att du inte har en aning vad du skrev och när den frågan kom.
Och detta trots tiden jag svarade och sen du var så kort, hur kommer det minnen sviker dig så snabbt?
Sossarna försöker nu ljuga och ändra sin historia. De har t.ex. "alltid varit för en stram invandringspolitik".
Sossarna har inte varit emot skyhög invandring sedan mitten på 1900-talet. De vill importera valboskap då nästan hälften av alla utrikesfödda röstar på S. Ungefär dubbelt så stor andel jämfört med svenskfödda.
Ängsliga, maktkåta hycklare är vad S är. Hoppas de förlorar nästa val också 🤞