Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Läste om Jamal el Haj, som sagt att ?man får inte döda civila även om de är judar? .
Det var kollosalt generöst av en svensk riksdagsledamot att inte vilja döda oss även om vi är judar.
Vad fint av honom.
Jag blir tacksam och tårögd.
Det finns ingen anledning att rösta på ett parti som har misstänkta terrorkonakter.
Läste om Jamal el Haj, som sagt att ?man får inte döda civila även om de är judar? .
Det var kollosalt generöst av en svensk riksdagsledamot att inte vilja döda oss även om vi är judar.
Vad fint av honom.
Jag blir tacksam och tårögd.
Det finns ingen anledning att rösta på ett parti som har misstänkta terrorkonakter.
Åhh, trodde det räckte med att inte rösta på personen ifråga
Agenda blir så komiskt ibland.
Håll den där typen av inlägg till Flashback eller Avpixlat är du hygglig.
Varför det?
frågan är intressant och verkligen relevant. Det är en samhällsfråga. Håller man bara en trevlig ton och analyserar socialdemokraterna så passar frågan in i FL.
Vi uppfattar saker olika. Den erfarenhet vi har av politik är ju vår egen och den har vi gjort ifrån hur vi anser att samhället är.
Idag har jag tröttnat på politik. Jag har röstat på Socialdemokraterna Vänstern och på Sverigedemokraterna.
Det är inte JAG som har förändrats det är samhället och partierna. Jag har trott att de partier jag har röstat på ska göra Sverige bättre. Men till slut insåg att det inte blir någon skillnad för mig I alla fall inte någon större skillnad.
vi ?arbetare? kommer alltid att få leva med dåligt löner villkor och att dagens ungdomar som är ?arbetare? kommer aldrig att kunna köpa ett hus betala av det på 20 år eftersom förutsättningarna försämrats.
socialdemokraterna gjorde detta möjligt men dagens socialdemokrati har förändrats. Jag kommer inte att rösta på något parti fler gånger. Jag röstar blankt.
Socialdemokraterna har tagit över vänsterpartiets gamla idé om kortare arbetstid.
www.svt.se/nyheter/inrikes/s-oppnar-for-kortare-arbetsvecka-med-bibehallen-lon
Det osar desperation.
Socialdemokraterna har tagit över vänsterpartiets gamla idé om kortare arbetstid.
Det osar desperation.
Det osar desperation.