Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
På tal om ordspråk och utryck så stötte jag på dessa satirteckningar av Ben Garrisson. Det intressanta är att Garrisson tillhör althögern och är inbiten QAnon- och Trumpsupporter. Det gör att bilderna blir hysteriskt roliga. Snacka om att bli avslöjad med att inte förstått Don Quijote eller uttrycket att slåss med väderkvarnar.
Om inte Flash svarar på min fråga får det nog betraktas som bevisat att Flash sett "monster under sängen"
Tänk så olika man kan förhålla sig till sin familj.
Såväl Ulf Kristersson som Jan Björklund har invandrade barn, adopterade från Kina.
I Björklunds fall innebar detta att han lovade sina barn att aldrig, aldrig samarbeta med SD, i Kristerssons fall innebär det att han kläcker ur sig ett svepande "invandringen är en belastning",
Jag tror valet 2022 kommer att präglas av motsättningen mellan å ena sidan vanlig anständighet och å andra sidan fenomenet som numer allt oftare kallas orbanisering.
Hur ska det här gå då?
Widar Andersson deltar i intervju med "förbjudna" Riks.
Blir det uteslutningsärende mot Widar också? Vad tycker forumets partiaktiva socialdemokrater?
.
*trigger*
Till och med youtube-adressen till inslaget slutar med nazi-symbolen "88"
*trigger*