Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Ett sätt för EBT att uttrycka saken vore att säga sanningen i reella siffror, alltså att: MER än 4 utav 5 flickor känner sig inte trygga med att vistas i Uppsala innerstad.

4 av 5. Det är, i detta sammanhang, är......inget vidare. Bra att EBT tar upp saken.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2019-03-09 18:25:48 följande:

Kan inte annat än att hålla med. Varför valde hon att skarva på sanningen? Sedan upplever jag att Ebba Busch Thor är otroligt otydlig med var hon står när det gäller ensamkommande. Nu pekar hon ut dem som ett problem men för mindre än två år sedan stod Ebba på barrikaderna och kritiserade regeringen för att den inte lät fler unga ensamkommande afghaner stanna i Sverige.  Hur ska hon och KD ha det egentligen?

www.dagen.se/debatt/ebba-busch-thor-och-emma-henriksson-lat-fler-unga-afghaner-stanna-1.988934

Tycker inte du, Bill, att EBT borde skrivit att mer än 4 utav 5 flickor känner sig numera otrygga i Uppsala innerstad ???

Det är ju iaf sanningen.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2019-03-09 18:50:44 följande:

Ja det hade ju åtminstone varit sant om Ebba hade hänvisat till resultatet av denna enskilda enkät.

Vad skulle Thor annars hänvisa till...???

Menar du.....

Att tryggheten i Uppsala håller på att haverera. Är det bra eller dåligt att Thor tar upp detta.... Bill ???!
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2019-03-09 19:46:00 följande:

Nej jag tror inte att tryggheten i Uppsala håller på att haverera och jag har inga problem med att Ebba Busch Thor hänvisat till en enskild enkät. Det jag menar är att det är olyckligt att en Ebba slirar på sanningen. Tycker inte du det?

Nu frågade jag inte om du hade problem med att Thor tog upp det faktum att tryggheten i Uppsala har minskat nåt inåt helvete sen 2013. Jag frågade om du tyckte att det var bra att Fru Thor tog upp detta...!

Min åsikt angående Fru Thors slirande. Den......har jag redan redovisat. Alldeles nyss. Men du kanske har sviktande minne. Det kan drabba även den bästa. Bill.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2019-03-09 20:13:35 följande:

Alltså jag skriver ordagrant följande "jag har inga problem med att Ebba Busch Thor hänvisat till en enskild enkät".  Då enkäten visar att fler kvinnor i Uppsala känner sig otrygga så det kan inte råda någon tvekan om vad jag tycker om EBTs agerande i denna del. Det jag kritiserar är att hon slirar på sanningen i andra delar av artikeln. Jag rekommenderar dig att läsa vad jag skrivit innan du postar nästa inlägg..

Och JAG ....har ordagrant skrivit vad jag anser om THORS inlägg i pågående debatt.

Jag rekommenderar dig att läsa vad jag skrivit innan du postar nästa inlägg. Det är så HELVETES tjatigt att jag skall behöva upprepa mig ideligen bara för att du inte orkar läsa mina inlägg. BILL...!!!
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2019-03-13 16:44:24 följande:

Absolut, och den typen av kritik kommer ofta från dig. Det är ju du och inte jag som har problem med att ta emot kritik mot politik som inte är förankrad i partistyrelsen.

Kritik mot sossarnas historiska svineri har du och dina gelikar inga problem med att ta till dig/er. Absolut inga problem alls. Bortförklaringar av alla dess slag och former lyser med sin frånvaro.

Socialdemokraternas har ju gjort avbön. Och då är allt förlåtit.

I sann såcilademokrariskt anda.

Typ.

Lite felstavat här och var underlättar för påhopp mm mm.

Även om det må vara lägre än lågt att påpeka när folk har stavningsbekymmer.
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2019-03-13 19:29:01 följande:

Förmodligen ett tjuvnyp riktat mot mig.

Hen som skapar ett par tre-fyra nya nick om dagen hade synpunkter på min intelligens och skrev något om att jag saknar "gärna".

I det sammanhanget kan man inte gärna undvika att påpeka hur hjärna stavas

Som att det vore första gången du anmärker på debattörer som har problem med att stava korrekt. Bedrövligt försök...!

Jag för min del anser det svinigt lågt att påpeka folks problem med stavning. Men knappast förvånande i vissa fall här. Med tanke på......mycket.
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2019-03-13 22:40:32 följande:

Själv skulle jag inte kalla en person som oförtrutet skapar en handfull nick om dagen på FL och så har gjort i åratal, en person som drar snyftvalsen om hur kommunistforumet FL bannar och förföljer hen - skulle jag snarare kalla en illegal invandrare.

Men jag har noterat att hen slår an en sträng som får plockade sprätthöns att kackla i korus.

Snacka om patetisk.....du hånar folk som inte kan stava och dina undanflykter är så sjukt dåliga. Du beter dig som ett tvättäkta rövhål. Svårare än så är det faktiskt inte.

Även om din inbillningssjuka får dig att tro att något annat.
  • Anton Chigurh
    Nisses galna hund skrev 2019-03-15 23:16:09 följande:

Dock kan jag stava, men lite kul är det att trigga igång den patetiske kommunist-gagga med ett väl insmort stavfel då och då.

Kan ju stava hjärna som gärna en gång till, så får vi se vad gubbjäveln rapar upp för rappakalja denna gång. Kanske nån anekdot om hens stackars mormor.

Jo, jag har inte trott något annat men det är bara så patetiskt att anmärka på att folk slinter på tangenterna. Det är dock ett återkommande fenomen från det hållet. Ett oerhört lågt sådant.

Och ja, anekdoter från någons avlägsna släkting är ju så O...ER...HÖRT intressanta och JÄT....TE...RO...LI...GA att ta del av. Gång, på gång, på gång, på gång......ja, und so weiter.

Här snackar vi riktig paté....
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?