Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.
Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.
Dessa kroppar som lever sitt egna liv alltså. Suck!
Tempen brukar oftast sjunka ytterligare lite på själva äl-dagen, för att sedan höjas 1-2 dagar efter ägget släppt (pga progesteronet som då utsöndras)
Nej, men jag ringde och fick telefontid med gynekologen på måndag, så då skall vi boka upp ett besök typ en vecka senare på cd 12-13. Dock har jag redan receptet, så blir till att hämta ut tabletterna imorgon och sen börja ta på måndag och fem dagar framåt. Skall bli spännande att se om de biter på mig. Har läst en hel massa om letrozol nu (bättre sent än aldrig! ;) ) och det påskyndar tydligen inte bara äl utan ökar även chanserna att bli gravid med över 50%. Det är vad jag kallar en trevlig bonus!
Grattis till plusset MissMf!
Tråkigt att vara sån...men här händer det ingenting. Inte mkt ökning på ältest inte.. Varken gått upp eller inte, stegringen. Tempen ligger kvar på 36.10.
Nu ska det njutas av helg! Får se om morgondagen bjuder på ett positivt ältest! :)
Åh jag hoppas verkligen, va så deppig i förmiddags!
Ja så kan det vara, sen är jag osäker på exakt när jag hade äl också... så kan vara på +10 idag
Jag gjorde nyss en segerdans hemma, hehhe, fast de kan ju gott o väl vara mensen som gör ett tidigt besök.
Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där!
Grattis Fiijah89! Underbart med så många plus den här månaden :) Vill också!
Hur går det för dig? Någon ägglossning i sikte?
Jobbigt att inte veta. Men blev det nu ingen ägglossning den här månaden så är ju juni snart här nu!
Jodå, jag bara väntar. ÄL + 7, BIM - 7 så halvvägs kan man väl säga. Tempen är hög men inga symtom på någon som helst graviditet. Vaggar förvisso som en höggravid kvinna när jag går i dag men det beror bara på gårdagens 2,1 mil. ;) Jag har en känsla av att det inte har tagit sig den här månaden och därför tar jag det hela mer med ro. Ganska skönt.
(Observera att jag inte sparade första testet som jag tog innan 22.30. Den var lika svag som testet från 23/5)