Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Ja, gör det - känns ju som att ÄL kan ligga närmare i tiden än så. Spännande! :)
Vilken cykeldag är du inne på?
Ja, gör det - känns ju som att ÄL kan ligga närmare i tiden än så. Spännande! :)
Det förstår jag! Vilken tur att du började testa redan nu. :) Jag är inne på dag 6 bara, enligt NC ska jag äl den 16/5 och de rekommenderar mig att börja äl-testa på mån men tänkte börja testa med stickor på lör. Skönt att vara igång igen eller hur? :)
Haha, samma sak här så jag siktar också på sex i helgen. ;) Jag känner att vi inte gjorde ett riktigt försök förra månaden och hoppas verkligen att det blir det nu. Tyvärr har jag inte en sambo som alltid kan ha sex när jag känner för det, många här inne på FL verkar ha värsta sexmaskinerna. ;)
Hmpf! Jag har inte fått nån mer stegring på ältest idag, t om mindre :( Fortf jobbiga spottings också. Hoppas på den 13-14 <3
Vad störande när det blir så, men fortsätt testa så vänder det säkert snart och ökar igen. Jag väntar till måndag med nästa test tänkte jag, har ju äl några dagar senare än dig.
Idag har min temp börjat stiga. Känner mig nästan febrig nu på kvällen.
Testade med älstickor men den gav minimalt utslag. Har fortf rosa flytningar också. Jäkla kropp! Bara några dagar kvar till beräknad ÄL.
Vad irriterande att flytningarna inte vill ge med sig! Jag håller tummarna att stickorna ger tydligt utslag snart! Jag ska testa med CB:s digitala i morgon, hoppas dock att den glada gubben väntar med att visa sig någon dag då vi kommer ha betydligt lättare att ha sex tors-fre.
Usch! Tråkigt när sådant ska påverka! Tyvärr kan ju det här med att vilja ha bebis inte direkt minska den stressen, så känner jag i alla fall. Man vill ju att det ska vara kul!
Haha ja, något känner jag. Känns som mensvärk, kände av det både i går och nu på morgonen med äl-testet jag tog nu på morgonen var negativt. Vad är det jag känner då? Haha, är så ny på det här. :) Känner du något?
Ja, det hoppas jag också att det gör för din skull - jobbigt när det är mycket att tänka på både på jobbet och hemma. :/
Vad skönt att spottingsen börjar minska. Hoppas äl-testerna är positiva för oss båda i morgon! Vi kanske har äl samtidigt då?
Förstår det! Jag hejar på dig!
Om din ägglossning blir lite sen så tajmar den kanske min. Min är ju beräknad den 16:onde så några dagar efter din. Jag gjorde samma miss både när jag testade i morse OCH nu på kvällen - man är ju liksom van att gå och kissa när man behöver, inte att behöva knipa igen. :) När på dagen tänker du testa i morgon?