• halo83

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Sjuk pms idag..känns dock tidigt med bim-12 ? Har aldrig haft pms känningar nånsin så vet inte när i perioden de är vanligast..lite molvärk oxå,hoppas inte de e mensen som är tidig..

• halo83

Nån tempar som vet vad det röda strecket betyder,det som går som i ett kors?

• halo83
    soofa skrev 2015-05-27 07:44:13 följande:
    Jag antar att den vågräta linjen är din baslinje, dvs. en form av medelvärde av alla mätningar du gör både innan och efter ägglossning. Den lodräta linjen antar jag markerar din ägglossning. Jag har inte just den appen men har en liknande markering i min app. :)
    tack för svar,då var det som jag trodde. gissade på positivt på äl test 19-20 så då stämmer det ju med tempen .
  • halo83

Åh nu tändes hoppet lite..kanske skitdumt men kunde i te låta bli. Är på äl+9 idag och tog en teststicka..inte morgonrutiner men håller mig i 2,5tim.. Det blev ett streck,så pass tydligt att man i te behövde vinkla å hålla på stan direkt men det försvann sen..nån som fått så och plussat senare?

Temp ligger fortfarande över min normala linje

• halo83

Vi är inne p försök 12.. Min bästa vän ska få barn i nästa EVKs,3av mina småsyskon ska ha barn nu i sommar och rea veckan fick även min vän ett plus,utan att varken försöka el planerat det,känns fruktansvärt orättvist ..å hon funderar dessutom på abort . Klart alla har rätt å bestämma men det tar på en när man själv kämpat i ett år! N

TouchOfRed skrev 2015-05-28 22:45:38 följande:

Tack för stödet! Det betyder mycket för mig att känna att jag inte är den enda dom kämpar. Det gäller att inte ge upp men det är tufft med så många motgångar. Känns skönt att jag har en sambo som stöttar mig o att vi faktiskt går igenom detta tillsammans.

Jag håller tummarna för dig med, vem vet kanske det är vår tur nästa månad? Kram!

• halo83

Jag fick EXAKT lika igår,är på bim-9 idag...

Desideri skrev 2015-05-29 13:59:17 följande:

Alltså haha. Jag är tydligen ett sånt testfreak så kan inte hålla mig. Bim-7 idag och tänkte testa för skojs skull eftersom vissa enstaka plussar så tidigt. Så jag tog ett test för 30 min sen kanske. Som jag nästan direkt kunde ana nått svagt på och såg ett supersvagt streck (tyckte jag) i några minuter, MEN efter 5-10 min var det där jag såg borta. Vet inte vad jag ska tro. Hade förväntat mig ett helt negativt test men nu blev det bara jobbigt istället. :/ :P

• halo83

Idag fick jag lite metall smak i munnen,trodde att jag blödde då jag är väldigt lättblödande i tandköttet... Men de gjorde jag inte..hoppas hoppas de blir ett plus om några dagar

• halo83

Har jag nåt att berätta för mannen tror ni?

Strecket är ju böjt.. Bim-7 idag

• halo83

Hmm får kanske göra de.. Känns ju för blått för att vara spökstreck men som sagt de e ju böjt.. Ditt däremot tror jag absolut är ett plus ! Grattis

MotherA skrev 2015-05-30 08:35:23 följande:

halo83 - Oj! Har jag aldrig sett... skulle nog höra av mig till cb och reklamera testet.

Så här såg mitt ut, vad tror ni?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni