• halo83

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Grattis debbie85 !!!

• halo83

Men alltså...jag ska ju ha äl på onsdag,det känns väldigt långt bort nu om man kikar på testerna och Temp :(

• halo83

Ja jag får hoppas att det är så.. Fyller år sen 25:e så vill gärna ha äl innan dess ..vore ju en toppenpersonal från min man att placera en bebis i magen haha

Symetrical skrev 2015-05-17 11:28:22 följande:

Segt vännen, men av erfarenhet kan det vara sådär svagt fram tills någon dag innan det blir positivt. Förra gången gick mitt från så svagt till starkt på måndagen och sen tydligt positivt på tisdagen. Dock får jag jämt starkast på morgonen av någon anledning. Tydligt väldigt ovanligt, varför de rekommenderar en att testa mellan 10-20. Hade jag gjort det hade jag aldrig fått positivt!

• halo83

Jag brukar ha lite lite molvärk 1-2 dagar innan äl sen vid äl har jag förjävla ont i ca ett dygn,sen inget fram tills 2 dagar innan mens

• halo83

Haha jag har också appar

Kör fertility friends natural cycel och p tracker...diffar 2-3 dagar mellan dom

mikamon skrev 2015-05-17 22:16:13 följande:

Det hjälper lite åtminstone mitt i den långa väntan :)

Du är fin du <3 Har en Apotea-beställning på gång. Funderar på att slänga in digitala ältest också, om mitt konto tillåter. Skaffade förresten NC idag, den säger att äl ska ske på tisdag (tydligen mycket fertil idag, haha hoho :p )

Vad olika alla appar säger?! Nu ska man ju inte lita på en app, men väldigt intressant vad olika det kan vara. (Är app-tokig. Har tre olika appar nu...haha)

• halo83

Jag kör ens äl tester även om vi kör varannan dag. Mest för min skull,att kolla hur kroppen beter sig. Jag har varit utan å-spruta i 1 år nu.

Nystjärna skrev 2015-05-18 10:52:01 följande:

En fråga till er, vad äter ni för vitaminer? Förra gången jag var gravid åt jag folsyra bara och just nu äter jag apotekets vitaminer för kvinnor. Ätit det länge av andra skäl, men är det bättre och äta ren folsyra eller spelar de ingen roll? Och är det någon mer här inne som inte kör med äl-tester? 

Sambon vill inte kör med äl-tester utan vi kör som vi gjorde med dottern, varannan dag, eller iallafall var 3. Men känns svårare nu då dottern inte alltid vill somna och sova i sin säng utan gärna sover inne hos oss. Sen rädd för att de skall ta längre att bli gravid denna gången. Hört olika nämligen, en del som har väldigt lätt för att bli gravida och en del som inte har det. Så funderar så mycket kring detta. Sen hur länge har ni varit utan något preventivmedel? Massa frågor idag :p 

• halo83

Ha ja vaffan lixom... Tempa? Du? No way! Här ska vi fucka till de lite extra

Symetrical skrev 2015-05-18 10:23:57 följande:

Oj, men vad hände där, liksom!?!???

• halo83

Japp samma tid som innan på exakt samma sätt

Jag är trakestomerad så jag andas inte varken genom näsan el minnen så det kan inte bero på det heller

Äl testerna ligger på samma nivå som alla dagar innan

Symetrical skrev 2015-05-18 12:56:30 följande:

Tog du tempen typ samma tid som dagen innan? Hur ser äl-testen ut?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni