• halo83

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Attans..vill ju bara att den ska komma nu så man slipper tvinga maken..å jag har så sjukt ont i magen..bläääää

Elyssa81 skrev 2015-05-20 19:16:39 följande:

Nej inte riktigt. Testa imorgon också, men absolut på gång så om ni har lust att sexa - gör det!

• halo83

Åh de e ju skiiiiitlååååångt dit haha

soofa skrev 2015-05-20 19:35:53 följande:

Jag tror på positivt på fredag!

• halo83

Blev inget mys ikväll,mannen somnade på soffan.

Hoppas verkligen inte vi missat chansen nu. Sexade igår och han lovade att det skulle bli i morgon med.. Får hoppas på att kroppen förbereder sig för äl att de e därför jag har så jävla ont å att äl sker i morgon el på fredag.

• halo83

Svagare äl test idag vilket måste betyda att gårdagens va positivt? Myste i tisdags,inget igår... Känns som de e kört denna gång oxå ..

• halo83

Fick till det nu på morgonen ,så om gårdagens test va positivt borde vi prickat in rätt bra med dagen före å i morse. Hoppet finns iaf .

Så här ser dagens äl test ut

• halo83

Och här är min tempkurva

Enligt NC ska jag ha äl på söndag? Å ff säger i morgon och p tracker igår..

• halo83

Min minsta är oxå 8 sen har jag en på 12 med å mannen har en på 7

Känns extra spännande då det kommer bli vår sista och vår enda gemensamma

Novalilja skrev 2015-05-21 21:47:42 följande:

Grattis till er som redan plussat ????????

Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.

Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.

• halo83

Nu får ni hjälpa mig..

Min man tycker att enligt testerna att jag fick positivt 19:e jag säger 20:e fick Asont i magen den 20:e

Men enligt tempkurvan verkar det som att min man har rätt? Om jag fattat tempningen rätt HAHA . Enligt en app ska jag ha äl den 20:e men enligt ff och NC ska jag ha på söndag ... Idag har jag lite molvärk pch känsliga bröstvårtor.

Hmm blir inte klok på det här haha

• halo83

Äl+3 idag om jag fick äl denna månad.. Tiden går såååååå långsAmt

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni