Inlägg från: linnsanbelle |Visa alla inlägg
  • linnsanbelle

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Klart du haft ägglossning ändå <3 strunta i testen

halo83 skrev 2015-05-24 10:06:07 följande:

Ok ja starkast blev det ju vid 19-20 och den 20:e fick jag nå grönjävla ont i magen... Men de e ju som du säger,inget är ju positivt .

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • linnsanbelle

Nu vet jag inte om jag kan hålla mig tills på onsdag hihi. Kanske tar ett test imorgon..

Ja känner på mig att ja e låghormonare så hoppas verkligen de syns ngt eller att mensen inte kommer på onsdag!!

Haha ja kan bara hoppas att det är så, men de behöver ju inte vara de ;) tror typ bara 1 av 4 får en nidblödning. Så du kan också ha turen på din sida lycka till!

Ps. Kan inte du också testa imorgon då?

jzz2306 skrev 2015-05-24 11:17:23 följande:

Jag ska också testa på onsdag morgon, har bim på tisdag. Har bara ett test kvar så vill inte använda det om mensen ändå kommer i tid. Men jag har inga spännande nid(?)blödningar som du! Bara mensvärk till och från, det blir nog mens som vanligt. Men hoppas att åtminstone en av oss får plus på onsdag :)

• linnsanbelle

Flytningarna som du bedriver är "vanliga" flytningar = icke fertila. Och så ska det ju vara efter ägglossning

Jag hade också molvärk från ÄL-bim men var inte gravid.. Det är nog olika för alla men du får inte glömma att ett ägg fäster efter (i genomsnitt) 7 dgr efter ÄL och innan det är det fysiskt omöjligt att känna något eftersom kroppen inte vet om att man är gravid.

De första symtomen när ägget gäster KAN vara mensvärk. Ömma bröst osv kommer efter det då hcg halten måste vara såpass hög att kroppen reagerar

Du har ju en hel vecka till på dig att få alla möjliga symtom!

Det kommer gå jättebra!

Aniroma skrev 2015-05-24 14:01:32 följande:

Hade äl i måndags och har sedan dagen innan haft molvärk. Det höll i sig fram till igår, ja idag egentligen men känner inte lika mkt idag. Jag vet att man oftast inte kan känna något såhär tidigt, men ändå letar jag... Känner mig inte särskilt hoppfull. Har inga rikliga vita flytningar som många beskriver. Får dock ut vitt klet, som små toppar/bollar (ursäkta!!) när jag känner inne i. Har inga huggningar, kanske.möjligt lite stickningar men det kan lika gärna vara inbillning. Inga ömma bröstvårtor. Ingenting sånt. Vet att hoppet inte är ute men har verkligen inte känslan att set har tagit sig.. :(

• linnsanbelle

Förstår din frustration och längan men glöm inte heller att många inte får symptom förrän mensen uteblir

Aniroma skrev 2015-05-24 14:17:41 följande:

Åh jag hoppas att du har rätt!! Det är fortfarande nio dagar till BIM så mkt kan hända! Ändå söker man desperat efter symptom haha. Ägget har, son du säger troligtvis inte fäst ännu (om det nu gör det). Tack för att du lugnade mig lite!

• linnsanbelle

Jag!!

Då är ja på bim-1 men OM det var en nidis ja fick i fredags så har ju inte hormonet hunnit bli så högt dock..

Har du några symptom?

Lycka till;) håller tummarna!!

Carabellis kusp skrev 2015-05-24 17:17:42 följande:

Är det nån mer än jag som smygtestar imorgon bitti?

• linnsanbelle

Mina goa internet vänner :D har ni lust att komma med lite tips och råd? Haha.

OM det var en nidis jag jade i fredags, tror ni att det är för tidigt för att testa imorgon? (3 dgr efter)...

Jag VET att de bästa är att säga "vänta tills mensen inte kommer" men jag är aå HIMLA nyfiken så jag undrar om ni tror att det är stört omöjligt att få utslag eller om det finns en chans?

Har googlat som en tok och i ngt forum så sa en tjej att man kan testa tre dgr efter en nidis.. Men ja vet inte..

• linnsanbelle

Fast ja har heller inga direkta symtom.. Haft en del flytningar i två veckor o lite mensvärk i helgen, de e allt. Och då känner ja verkligen efter haha!

Carabellis kusp skrev 2015-05-24 19:32:34 följande:

Inte ett enda! Så jg vill liksom bara bekräfta att set inte blev något. Jag har kommit på att jag vill byta jobb, så jag vet inte ens om jag vill bli gravid. Himla rörigt!

• linnsanbelle

Precis det stämmer. Åh, ska ge mig på ett försök imorgon! :)

Brinkly skrev 2015-05-24 19:52:54 följande:

Tror du kan testa! Nib är väl typ dag 5-7 så plus tre kan ju vara bim-4 då får många plus... Kan gå! Lycka till!!!

Ja ska nog testa ja. Hehe, nervöst!

Nix ingen mer blödning, lite svag mensvärk till o från.

Åh, det låter verkligen som en nidis!! O ja känner "såklart e ja gravid". Men ja vågar inte hoppas såklart.. Kommer bli besviken oavsett..
    soofa skrev 2015-05-24 19:56:45 följande:

Testa i morgon vetta! Är det negativt då så vet du ju ändå att det fortfarande finns chans att du plussar. Ingen mer blödning eller? Låter ju verkligen som det kan vara en nidis! 

• linnsanbelle

Jag skicka också ett stort grattis

mikamon skrev 2015-05-24 20:53:46 följande:

Grattis Fiijah89! Underbart med så många plus den här månaden :) Vill också!

• linnsanbelle

Testa nyss! Negativt.. :/

Hoppas mensen håller sig borta ändå imorgon på bim! :)

Symetrical skrev 2015-05-25 06:29:59 följande:

Hallåååå!?!?? Testat än?!?? Håller på att spricka av nyfikenhet här!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni