Inlägg från: linnsanbelle |Visa alla inlägg
  • linnsanbelle

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Symetrical skrev 2015-06-11 17:51:01 följande:

Hej alla goa tjejer här inne!
    Tänkte uppdatera er lite angående min minst sagt märkliga situation.
    Som jag misstänkte vart det ett tidigt missfall. Blöder mer nu, men har fått tabletter för att driva ut de sista resterna ifall inte allt vill komma ut av sig själv. Känner mig ändå väldigt tillfreds med situationen. Helt rätt tid på året att få missfall, om man nu skall få det nån gång. ????????
    Dessutom hann jag som sagt var aldrig glädjas över plusset, då jag inte upptäckte det förrän efter min störtblödning förra helgen.

jag hoppas verkligen det tar sig fort nästa gång det är dags!!!! :) :)
    www.mammaprat.blogg.se - JUST NU! TÄVLING, VINN "BLI GRAVID"-KIT OCH MYCKET MER, TÄVLINGEN AVSLUTAS 14 JUNI
  • linnsanbelle

Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
    Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
    Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • linnsanbelle
    mikamon skrev 2015-06-24 21:15:30 följande:
    Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:

Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!

Hahaha ni är så sköna! ;) Skrattar så magen värker lite extra ;)Ohh absolut! Så pippa på för glatta livet. Skulle jag göra iaf ;D
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 19:01:40 följande:

Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P

Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.

Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.

Vi har saknat dig!! Nu läser jag förvisso din/eran blogg så får ju lite info om läget ;)

Ah jag brukar få spottings som en liten förvarning :( plus att alla "symptom" försvinner plötsligt - illamående, ömma bröstvårtor m.m. Jävla kroppar!! Hoppas nu dock att du har en liten i magen och inte en mens på gång :)
    Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag

Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-24 21:58:57 följande:
    Jag vill också vara med! :)

Då ska både du och jag ha högre temp i morgon alltså, hoppas hoppas! :D
    Jag är också med !! :)
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-24 22:40:15 följande:
    Ja, gör det! Och uppdatera oss det första (okej, det andra) du gör! :D
    Haha, yees ska göra det! men räknar med neg så räkna med det ni också!
    En av mina bim-kompisar, Glitterlina plussade idag :) Så hoppas jag joinar henne, vi har varit på typ samma datum nu i tre månader.
  • linnsanbelle

Okej mina vänner. Jag bestämde mig för att testa idag. Det blev ett svagt streck, men de va så himla svagt att jag nästan tror att det är spök. Vågar inte bli glad än!

• linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-25 10:44:16 följande:
    Men HEY, det där är ju ett streck!!! Skrattande Även om det är svagt, så är det inte SÅ svagt att det inte syns på bild. Jag vågar mig nog på att säga grattis! Glad
    testet blev så himla rosa på bilden, haha!
    jag får testa igen om några dagar, tänker inte ta ut ngt i förskott :D Känns alldeles för bra för att vara sant
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-25 10:52:19 följande:
    Förstår det, men jag tror i alla fall på positivt! Så himla roligt i sådana fall!  Du åker väl på semester nu? Hoppas du uppdaterar oss ändå?! Skrattande
    åker i eftermiddag :D klart ja uppdaterar, hehe.
  • linnsanbelle

Herregud, det är verkligen sant.

4 mars blir vi föräldrar!

Önskar er alla ett stort lycka till! Ja kommer stanna kvar o följa er :)

(För jäkla segt internet o får inte upp bilden, har iaf tagit ett CB veckoindikator så de står så fint "gravid" 1-2 veckor på det)

• linnsanbelle
    Aniroma skrev 2015-06-26 05:03:16 följande:

Så typiskt. Sambon har blivit matförgiftad troligtvis. Kom hem från jobbet igår eftermiddag helt orkeslös, likblek i ansiktet o illamående. Ett par timmar senare började han kräkas. Inget sex för oss igårkväll Alltså och lär inte bli något idag heller innan jag åker iväg över helgen. Stackars liten! Synd eftersom ÄL troligtvis var igår.. Så jag hoppas att vårt sexade i måndags och onsdags är tillräckligt denna månaden...

Vi hade bara sex 2ggr också :) och nu e jag ju preggo ;) lycka till
  • linnsanbelle

Tack babe!

Hur gör jag? Antar den e hemlig för ja hittar inte?

Symetrical skrev 2015-06-26 09:47:22 följande:

Åh, så underbart! Stort grattis, fining!

Haka gärna på vår fb-grupp "vårbebis, tack!" om du vill. Och ha nu en underbar semester!

• linnsanbelle

[quote=75468104][quote-nick]Symetrical skrev 2015-06-26 20:06:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Då har ja lagt till dig

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni