mikamon skrev 2015-06-24 21:15:30 följande:
Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:
Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!
Hahaha ni är så sköna! ;) Skrattar så magen värker lite extra ;)Ohh absolut! Så pippa på för glatta livet. Skulle jag göra iaf ;D
linnsanbelle skrev 2015-06-24 19:01:40 följande:
Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.
Vi har saknat dig!! Nu läser jag förvisso din/eran blogg så får ju lite info om läget ;)
Ah jag brukar få spottings som en liten förvarning :( plus att alla "symptom" försvinner plötsligt - illamående, ömma bröstvårtor m.m. Jävla kroppar!! Hoppas nu dock att du har en liten i magen och inte en mens på gång :)
Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag
Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå
Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)