• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Jelu
    Symetrical skrev 2015-05-13 20:05:37 följande:

Svagare äl-test nu på kvällen och nedräkning (med hjälp av ett glas vin) till mannens hemkomst. smile5.gifphp2GmJhK54479.jpg

Ha en trevlig kväll :)
  • milla741

Mjums viiin!! Och ha det så mysigt och tillverka en bäbis nu då ;D :D

Symetrical skrev 2015-05-13 20:05:37 följande:

Svagare äl-test nu på kvällen och nedräkning (med hjälp av ett glas vin) till mannens hemkomst.

• soofa
    Symetrical skrev 2015-05-13 19:58:57 följande:
    Ger det två dagar till. Positivt fre eller lördag och äl lör-sön. Låter det som en plan? smile5.gif
    Haha okej då, det kan jag väl gå med på. ;) Jag är så ny på det här och har inget tålamod = dålig kombo!
  • mikamon
    soofa skrev 2015-05-13 06:57:30 följande:

Jag testade nu på morgonen men det var blankt. Visade positivt samma dag och tid förra månaden så var inställd på att det skulle vara positivt. :/ Men jag ska göra som du, och testa efter jobbet också. Ledig dag i morgon så det vore perfekt med ett positivt test i dag. ;) 

Skrattade halvhjärtat när jag tog ett ältest nu på kvällen. Pisslite stegring, som senast...

Har beräknad ÄL imorgon egentligen but it aint gonna happen! Skulle bli föga förvånad om det skulle hända! Känner ingenting i äggstockarna...ingenting..

Idag firar jag morgondagens lediga dag, plus att spottingsen upphört, med en rejäl cider ;)

Hoppas dock på ÄL innan den här veckan är slut!
    Symetrical skrev 2015-05-13 06:08:17 följande:

Fortfarande låg temp, men i alla fall ingen tvekan om att testet är positivt nu i alla fall!

Go get him!! Gud vad jag skulle anfalla min käresta om jag fick den där testet :D
  • soofa
    mikamon skrev 2015-05-13 21:39:02 följande:
    Skrattade halvhjärtat när jag tog ett ältest nu på kvällen. Pisslite stegring, som senast...

Har beräknad ÄL imorgon egentligen but it aint gonna happen! Skulle bli föga förvånad om det skulle hända! Känner ingenting i äggstockarna...ingenting..

Idag firar jag morgondagens lediga dag, plus att spottingsen upphört, med en rejäl cider ;)

Hoppas dock på ÄL innan den här veckan är slut!
    Symetrical skrev 2015-05-13 06:08:17 följande:

Fortfarande låg temp, men i alla fall ingen tvekan om att testet är positivt nu i alla fall!

Go get him!! Gud vad jag skulle anfalla min käresta om jag fick den där testet :D
    Känns som att våra tester matchar varandras då. Vad skönt att spottingsen har upphört, äntligen! DET förtjänar verkligen en cider! ;) Jag har märkt skillnad på mina flytningar nu under kvällen, när jag googlar på det så står det att det är ett tecken på att ägglossning är nära så det ska bli intressant att se om testerna ger utslag i morgon.
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-13 21:16:50 följande:
    Haha okej då, det kan jag väl gå med på. ;) Jag är så ny på det här och har inget tålamod = dålig kombo!
    Test ha tålamod i 44 dagar!!!
  • Symetrical

Något högre temp idag och testerna har bleknat en del. Dock kom mannen hem med feber och var helt kallsvettig igår (jävla bandy!) så det vart inge mys.

Kände på tappen innan och den var ganska stängd redan. Hmm... Aja, tur att vi sexade ett par dagar innan i alla fall. Känns egentligen ganska meningslöst att hetsa upp sig. Framförallt nu när min lutealfas fortfarande är för kort. Blir det så blir det, är min devis. Fick i alla fall äntligen äl. På dag 44. Det ni!

• Jelu
    Symetrical skrev 2015-05-14 07:40:22 följande:

Något högre temp idag och testerna har bleknat en del. Dock kom mannen hem med feber och var helt kallsvettig igår (jävla bandy!) så det vart inge mys.

Kände på tappen innan och den var ganska stängd redan. Hmm... Aja, tur att vi sexade ett par dagar innan i alla fall. Känns egentligen ganska meningslöst att hetsa upp sig. Framförallt nu när min lutealfas fortfarande är för kort. Blir det så blir det, är min devis. Fick i alla fall äntligen äl. På dag 44. Det ni! smile2.gif

Åh nej fel tillfälle att komma hem sjuk dessutom.

Hoppas det finns ngn simmare kvar.

Får du ngn hjälp med ägglossning ? Tänkte när den kom så sällan
  • Novalilja

God morgon!

Ägglossning på g här, använder dock inga äl-test men har en molande värk och det är ju beräknat med äl på söndag så man får väl passa på dessa dagar ????

Mina tidigare graviditeter har det gått på första försöket så jag håller tummarna att även denna går fort fast mest för att jag känner att man är ingen ungdom längre

• Ivve91

Hakar gärna på här :). Var med i "första försöket april 2015" men fått minus på bim-4 och nu imorse på bim -2 så nu inväntar vi mensen och hoppas att maj månad är vår månad.

Min mens ska komma på lördag, jag har oftast 30 dagars cykel men diffar ibland mellan 28-32 men oftast 30 så utgår ifrån det.

Så äl blir runt 29-30, 16 dagars lutealfast, iaf vad jag tror haha. Känner av min ÄL väldigt väl, med flytningar och smärta. Funderar dock på att köra på äl tester denna månad.

Bim blir runt 15 juni.

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni