• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-13 15:22:53 följande:
    Jag får alltid rikliga äggviteliknande flytningar typ 4-5 dygn innan själva äl sker. Den dagen ägget släpper (idag!) brukar jag vara extra "blöt" och har mer vattniga flytningar. Vissa har knappt några flytningar alls och då kan man testa bisolvon-metoden för att kicka igång flytningarna.
    Tur att vi har dig, du verkar ha bra koll på det mesta! Skrattande  Jag har aldrig tänkt på det innan då jag normalt har ganska rikligt med flytningar men i dag tyckte jag mig märka en skillnad. Får se om ägglossningen kickar igång om några dagar helt enkelt.
  • halo83

Nu jäklar går jag all in!! Även börjat med folsyra och rosenrot haha...om de inte blir ett plus nu får jag nog kontakta bm????

• soofa
    halo83 skrev 2015-05-13 16:45:47 följande:

Nu jäklar går jag all in!! Även börjat med folsyra och rosenrot haha...om de inte blir ett plus nu får jag nog kontakta bm????

Skönt att ha bunkrat upp lite! Nu jäklar! Skrattande Hoppas på att det är din tur nu!
  • Jelu
    anynumos skrev 2015-05-13 15:49:24 följande:
    Har gjort lite ändringar eftersom min äl kom lite tidigare :)
    Jag är inte med.

Äl 13/5

Lutaelfasen varierar har så oregelbunden mens men jag siktar på bim 29/5 så är det då inte för lite iaf.
  • Jelu

Såg däremot att jag råkade citera fel.

Hinner inte med att läsa här i tråden.

• soofa

Alltså vad fan, inte ens i närheten av positivt! ????

• Symetrical
    soofa skrev 2015-05-13 16:07:32 följande:
    Tur att vi har dig, du verkar ha bra koll på det mesta! Skrattande  Jag har aldrig tänkt på det innan då jag normalt har ganska rikligt med flytningar men i dag tyckte jag mig märka en skillnad. Får se om ägglossningen kickar igång om några dagar helt enkelt.
    Tur att vi har dig som startade den här trevliga tråden, skulle jag vilja påstå!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-13 17:55:35 följande:

Alltså vad fan, inte ens i närheten av positivt! ???? phpHZPv5J80460.jpg

Ger det två dagar till. Positivt fre eller lördag och äl lör-sön. Låter det som en plan?
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-13 16:45:47 följande:

phpSFcjwT48956.jpg

Kbk!
  • Symetrical

Svagare äl-test nu på kvällen och nedräkning (med hjälp av ett glas vin) till mannens hemkomst.

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni