soofa skrev 2015-06-18 07:03:11 följande:
Vad skönt att någon har is i morgon! :D
Jag jobbar bara i dag med, sen går jag på semester - jag hoppas det ska få mig att tänka mindre på hela den här bebis-grejen, men risken är väl stor att det blir precis tvärtom?! :) Jag är på äl + 4 i dag, hade en tydlig temperaturökning den här månaden så är nästan säker på att jag haft ägglossning i alla fall. Bim den 30/6 och ska också försöka ha is i magen. Jag slutar med Primolut-nor den 25/6 och då ska mensen komma 2-4 dagar efter, så har den inte kommit den 29/6 så testar jag nog då.
Haha ja ledighet kan vara både bra och dåligt ;) Bra är ju att man åtminstone kan ta det lugnt och inte stressa som man gjort nu på sistone.
vad spännande, då håller jag tummarna för både dig och mig. Det är tusan dags nu för den där fina lilla plusset! <3
Symetrical skrev 2015-06-18 07:12:47 följande:
Vad är det för dumheter!??? Gravtest är minst sagt portabla, bara att trycka ner ett par sju stycken i väskan och så kör vi testrace från och med imorgon bitti!
Lever som sagt genom er andra nu. Börjar rycka i testaren nu när jag slutat blöda, men känns kanske liiiiite onödigt att börja med äl-test dagen efter att vul inte visade på att äl är på g än. Eller!?
Hahaha. Alltså dagens magknip! :D Jag tucker det är mest jobbigt att smyga med tester hos svärfar ;) gjorde der med ältest och det var jobbigt. Haha. Jag testade hursom imorse och ingen plus inte...inte minsta lilla skugga heller..men jaa.. Som sagt, kan vara för tidigt för test, eller så blev det inget. Det visar sig ;)
Hmm aldrig för tidigt för tester hörru! Eller ja jag väntade ca två-tre veckor efter mitt missfall men det var onödigt i mitt fall. Din ägglossning kanske kommer igång tidigare än för mig :)