soofa skrev 2015-05-03 19:29:10 följande:
Första dagen brukar jag ha väldigt ont, tack och lov brukar det hjälpa med Alvedon och dagarna därpå känner jag knappt av det så det är skönt.
Jag är nöjd med termometern. Jag brukar mäta tre gånger varje morgon, värdena brukar inte variera så mycket och jag skriver då in mellanvärdet. Jag ligger kvar i sängen vid alla mätningar. Någon morgon har värdena varierat lite mer, kontaktade på NC angående det som sa att jag kunde skicka in de kommande dagarnas mätningar så skulle de undersöka om det var något fel på min termometer men sedan dess har det inte varit så stora variationer så det blev inte aktuellt. Men skulle den strula så verkar de hjälpsamma och kan säkert skicka en ny.
Jag har monstervärk i ca två dagar, sen får jag stå ut med lite molande resterande dagarna. Den här gången var jag tvungen att ta både alvedon och Ipren :( Ipren ska man ju helst inte ta när man planerar på att bli gravid, men jag stod inte ut med värken (kunde inte sova, låg och vred mig som en mask). Hoppas det inte påverkar ägglossningen nu :/
Skönt att man kan vända sig till dom vid frågor :)
Min sambo säger att jag har två förhållanden, ett med honom och ett med febertermometern, haha! :)