Tråden för oss som använder NaturalCycles
En fråga. Ni som blivit gravida och haft en trifasisk tempkurva, hur snabbt efter den trifasiska temphöjningen plussade ni?
Såhär ser min temp ut nu:
En fråga. Ni som blivit gravida och haft en trifasisk tempkurva, hur snabbt efter den trifasiska temphöjningen plussade ni?
Såhär ser min temp ut nu:
Hej! Nu behöver jag er hjälp!
Jag har BIM tisdag 2/2. Nu imorse på CD 13 (söndag) vaknade jag och tempen låg högt som vanligt. Gick på toa och ser att jag har lite början på blodaktigt när jag torkade mig. Detta är sjukt konstigt, min temp dyker ju alltid när mensen börjar så det känns konstigt att det skulle vara mensen? Dessutom två dagar tidigt? Jag tänker verkligen inte börja hoppas någonting här nu (att det skulle kunna vara en sen nidblödning), men har ni varit med om något liknande? Att tillägga är att jag aldrig har mellanblödningar annars. Ge mig era kloka tankar!
Konstigt när kroppen helt plötsligt börjar bete sig annorlunda bara för att man försöker bli gravid. Tycker inte du ska ge upp förrän tempen rasar dock.
Jag är på ÄL + 13 idag. Dock så har det bara kommit mer och mer blodliknande, så jag börjar ge upp och tror mest på att det är mensen och att jag av någon anledning fortfarande har hög temp.... så jäkla konstigt.... och så surt i så fall. Detta var försök 8 utan något resultat. Och nästa försök är min man bortrest dagarna innan nya ÄL-dagen så vi kommer bara hinna ligga dagen innan och själva dagen för ÄL. Suck. Tack för din omtanke iaf!
Hej!
Vad tror ni om denna kurvan? Är på äl+10
Aldrig haft en så "rak" uppåtgående kurva innan, brukar vara ganska rörig :)
ÅH, STORT grattis! :)
Jag kan knappt tro att det är sant. I morse kom det. Plusset! Jag är i chocktillstånd. Efter 21 månaders försök. Äntligen. Äntligen är det vår tur. Nu ska jag bara berätta för han därhemma... Åh herregud. Håll tummarna för att detta går vägen nu bara...
Tycker det är dags för dig att ta ett test nu, :) [quote=76298577][quote-nick]Gin skrev 2016-02-03 12:40:46 följande:[/quote-nick][/quote]
Nu har jag börjat få spottings på äl + 12, brukar innebära att mensen är på gång men ger inte upp förrän mensen är här och tempen dyker ner.
Hur har det gått för dig?
[/
Jag har ett test hemma, cb digitalt som visar veckor och gravid/ej gravid. Det ska väll tas på morgonurin helst. Jag är nyfiken men vill inte bli besviken av ett till negativt lol.