Tråden för oss som använder NaturalCycles
Soofa where you at? Vi saknar dig här <3
Tycker din graf ser sjukt lovande ut, trots negativt gravtest. Vilka tester använder du?
Soofa where you at? Vi saknar dig här <3
Tjejer, hur mycket alkohol "klarar" kroppen för att inte ändras temperaturmässigt? Förstår att det är individuellt men jag tänker att många typ dricker två glas vin till maten om helgerna och inte ser det som något att reflektera över? :)
Hej tjejer! Vad aktiva ni är här inne! <3
Jag hade äl nu i dagarna men på grund av sjukdom fick vi inte till något försök så nu inväntar jag mensen den 24:e och siktar sen på oktober. Då hoppas jag att det ska bli ett riktigt försök, det var längesen nu. Men innan dess hoppas jag få se en massa andra plus från er här. Jag ska försöka vara lite mer aktiv i tråden, har varit lite passiv den senaste månaden.
Och Loppan, lycka till i morgon! <3
Jag tror jag ev kan ha plussat !!!
Kommer bli sjukt långa dagar för å se om de blir starkare.
Fått spök förut men då har det knappt gått att få på bild men nu syns det starkt irl.. Lite svårt än att få på bild , den övre är oredigerad å undre redigerad
Ni som varit med om det, när uppmanar NC er att ta ett gravtest? Enligt kalendern skulle mensen kommit i söndags men tempen är fortfarande hög. Dock flyttas Mensdagen fram hela tiden.
Snälla någon som förstår detta!
Jag har tempat och använt NC i 6 månader och min Temp går alltid ner samma dag eller dagen innan mens.
Igår vandrade tempen upp till 37,05 (dag 11 enter äl) men sedan vid lunch började jag blöda. Bara det är ju märkligt.
Idag gick tempen upp igen till 37,11!
Jag är inte sjuk osv. Har enbart spottings idag än så länge.
Någon här som varit med om att tempen går upp inte ner vid mens?
Jag är gravid!!!
Jag fattar ingenting. Bim idag.
Tycker min graf ser fin ut, men har spottings/levrat blod sedan igår så har gett upp hoppet för den här gången.. :(