• Woodwick

Tråden för oss som använder NaturalCycles

halo83 skrev 2015-09-16 09:20:52 följande:

Ja min basaltemp är på 36;64 å i morse va den på 36,77... Finns det en chans trots att tempen gått ner så mycket tror du? Fick neg på digitalt i morse. Inga känningar alls å mensen brukar komma direkt på morgonen. Aldrig varit sen förut under dessa 16 försök..

Ja jag tror fortfarande at det finns en chans! Min temp går upp och ner men så länge den är över baslinjen tror jag inte man ska vara orolig. :) kan du inte köpa gravtest från lloyds? Hade varit så roligt för er :)
  • Woodwick
    2013januari skrev 2015-09-16 12:14:05 följande:

Hur låg temp kan man ha? Ser att min graf har gjort ännu en linje förutom baslinjen och under där hamnade jag idag med 36,2.. Kan det va dåligt att ha FÖR lågt?

Hej tror inte du behöver oroa dig. Jag är gravid i vecka 9 och så här ser min NC ut

Follikerfa 35,85

Medellinje 36,05

Lutealfas 36,26

Graviditet 36,46

Så tror verkligen inte du behöver vara orolig, som du ser har jag vanligtvis väldigt låg temp.
  • Woodwick
    Eva Marie skrev 2015-09-16 12:41:35 följande:

Är det dåligt? Jag har själv legat på 36.01 / 36.02 fyra dagar i rad.. :|

Läs mitt svar ovanför :)
  • Woodwick
    EmmaElisabeth2 skrev 2015-09-16 20:42:08 följande:

Jag är också i v.9 och har i princip samma temp som dig i de olika faserna! :) Lite roligt

Haha ja de va de verkligen! Då är du också sån som känner sig riktigt sjuk på 37,2. :P
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-16 21:51:30 följande:

Ja just, testat progestoronkräm med ..

Hur har det gått idag? :) håller sig tant röd borta? :)
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-17 09:20:33 följande:

Fick en droppe ljusrosa r jag kissade, har ont till å från så den är nog på g... :(

Åh nej va tråkigt!! Hoppas du mår bra! Stor styrkekram till dig!
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-18 23:08:32 följande:

Nån som vet hur tempen beter sig om man får en blödning trots graviditet? Fick en blödning igår på bim+2..ljusrosa flytning som sen blev lite blod. Idag har jag blödit lite men nu ingenting på 3 Tim...fick supersagt plus på bim. Alla symptomer är kvar, borde inte dom försvunnit nu om de är pms?

Tempen bör nog vara runt linjen iaf :) åh håller tummarna för dig!
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-19 11:20:11 följande:

Låg kvar i sängen så jag tempade för skojs skull.. Låg över linjen, men hade ju iofs varit vaken 15 min..

Så spännande! :) hur var tempen idag? :)
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-21 10:48:03 följande:

Blev inget här.. Blödningen fortsatte tills igår neg test idag så de va mensen som kom sent å betedde sig mysko. Denna månad skiter jag i att tempa, blir så himla stressad å får upp hoppet så mycket när den ser så lovande ut.. Kanske börjar tempa nån vecka innan bim, har inte bestämt mig. Vi ska iaf söka hjälp nu så de e ju positivt

Verkligen tråkigt att höra! Hoppas på all lycka till er!
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-09-23 09:50:29 följande:

Ringde gyn i måndags för att boka utredning. Fick ställa oss på väntelista å ska få komma efter jul nån gång. Ringde då gyn på vår hemort ( visste inte att det fanns här ) å vet ni?, vi börjar vår utredning I MORGON!! :)

Gud så skönt! Känns dumt att säga grattis men det är ju lycka at ni får utredning och så fort med! Hoppas alt går bra imorgon!
  • Woodwick
    Ellaria skrev 2015-10-03 11:34:26 följande:

Vad tror ni? Det fastnade bara på foto efter det torkat, men där är ju nånting där, eller är jag galen?

Så såg mitt test ut på bimdagen och plussade samma dag med clearblue digital så åk och köp ett sånt och håll dig några timmar :) de funkade för mig :)
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-11-01 12:33:44 följande:

Jag tror jag ev kan ha plussat !!!

Kommer bli sjukt långa dagar för å se om de blir starkare.

Fått spök förut men då har det knappt gått att få på bild men nu syns det starkt irl.. Lite svårt än att få på bild , den övre är oredigerad å undre redigerad

Ååh jag ser också något! :) håller tummarna för er! :)
  • Woodwick
    halo83 skrev 2015-11-02 05:54:38 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Stort grattis till er! :) :) :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles