Tråden för oss som använder NaturalCycles
Loppan84 och Minera. Tack för era ord. Jag läste precis mitt egna inlägg och märker hur många skrivfel det blev. Skrev på mobilen och ska jag vara ärlig.. så gjorde det ont i mig att skriva det så jag tänkte inte ens på vad och hur jag skrev.
Jag ska ge detta en månad till. Jag hoppas innerligt på mens. Allra helst på en kortvarig blödning. Men skulle jag nu ha en blödning på flera veckor (som jag hade innan) - ja då kan de väl inte neka mig en undersökning. Skulle mens & ägglossning dröja flera månader till får jag nog söka hjälp hos någon privat klinik i en stad i närheten. Men det får bli lite längre fram isf. Försöker intala mig själv att allt är ok och att det är normalt efter preventivmedel. Försöker till och med intala mig själv att p-ringen hjälpt min kropp med de långa cyklerna och att de kanske blivit bättre nu.
Men ja. Man blir ju ledsen. Eller ja ledsen räcker inte när man får sån.. oförståelse och så lite empati av en annan människa. Även om hon hade gett mig en tid om flera flera veckor så hade jag kännt mig lyssnad på. Det är ju inte så att hon personligen drabbas av att lyssna och hjälpa mig med en tid. Är allt okey med mig ja då vet vi ju det. Då är det ju bara att vänta.
Uppgiven.. lycka till tjejer jag hejar på er alla!