• frokenasta

Tråden för oss som använder NaturalCycles

pannkakan87 skrev 2015-07-08 11:16:21 följande:
    Jag hade fått lite tunna ådror under armarna och runt brösten, metallsmak i munnen och sen brände och stack det i brösten. Det började ungefär en vecka innan bim. Men sen fick jag världens mensvärk och då trodde jag det var kört men det var visst molvärk för det kom ju ingen mens. :) Kändes exakt likadant!
    Så underbart att inte mensen kom :) haha.

Jag har haft molande sen i måndags vilket känns väldigt tidigt inför mensen. Men kanske bara är jag som inte minns hur det var utan piller.
  • frokenasta
    Ö bon skrev 2015-07-08 13:07:56 följande:
    Detta är min första månad, så det kan ju absolut vara så :)

Men tycker du/ni att det ser ut som att jag har haft ägglossning?
    Man måste väl använda NC en månad innan tex NC märker ut att man ska ta ÄL-test. Ska väl lära känna först :) Var på cykel nummer 2 för mig som NC märkte ut ägglossning.
  • frokenasta
    Ö bon skrev 2015-07-08 14:20:43 följande:
    De märkte ut att jag skulle ta Äl-test några dagar innan ägglossningen :)

Men det är säkert så att första månaden är lite konstig :)
    Fortsätt mäta några dagar så kommer säkert den blåa plutten tillbaka när dom mer säkert kan läsa av när den var :) när har du beräknad mens nu då?
  • frokenasta
    snartsnartsnart skrev 2015-07-10 10:02:41 följande:

har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!

Jag har också BIM 13/7...... :)
  • frokenasta

Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?

snartsnartsnart skrev 2015-07-10 13:04:11 följande:

Å vad spännande! Håller tummarna för oss

• frokenasta

Jag har haft molande nästan hela veckan. Men som du skriver ingen metallsmak eller ömma bröst som man har läst många gånger att folk haft. Jag kanske har molande för mensen ändå. Ska nog testa på måndag om mensen inte redan kommit då.

snartsnartsnart skrev 2015-07-10 13:53:34 följande:

nej eller jag har haft molvärk till och från men inget mer. inget i brösten eller metallsmak i munnen som många andra kan vittna om. Jag skafrösöka hålla mig till på tisdag innan jag testar. du då? har du känt något?

• frokenasta

Imorgon är BIM för mig enligt NC. Känner ingenting....

Emmissara skrev 2015-07-12 21:45:11 följande:

Det var länge sedan BIM-listan var med i tråden, så jag gick bak och hämtade den och kollade igenom lite på det som har skrivits, jag har säkert skrivit fel någon stans och glömt något. Så rätta gärna eller säg till så kan jag rätta till :) 

BIM-lista:

13/7 snartsnartsnart
    13/7 frokenasta, 

16/7: saklek,
    18-19/7 Öbon,

20/7: Emmissara,

27/7: halo83,
    3/8: fastfrusen, 
    soofa, 

ecmov,
    Emsaflisaan,
    redofördig,
    EkoS,
    Marol,

Tr86,

Trådens PLUS:

Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)

ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)

jess89 (BIM 22/6, plussade den 24/6)
    funderat (BIM 27/6, plussade den 26/6)
    bärz (BIM 5/7, plussade den 5/7)
    Rawr (BIM 6/7, plussade 4/7) 
    pannkakan87 (BIM 6/7, plussade den 7/7)
  • frokenasta

Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK

saklek skrev 2015-07-13 14:04:00 följande:

BIM -3 idag, hoppas tempen fortsätter så här

• frokenasta
    snartsnartsnart skrev 2015-07-13 17:05:14 följande:

Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..

Vad tråkigt :( Jag tror det kommer sluta så för mig också... Undra vad som inte går...
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles