Haha ja alltså det är en hel vetenskap! Jag kanske var nått undantag eller nått men tror som sagt det kan vara lite olika! Det var nc egna som gav mig svagast utslag, men det säger säkert mer om min kropp än nått generellt om deras tester. Nästa månad kör jag NC å när jag börjar misstänka nått tänker jag dubbelkolla/gå över till cb. Tycker cb är klockren med sina gubbar för det är så tydligt å inte upp till mig å 'tolka', men kostar ju skjortan. Dessutom mäter cb två olika hormoner medan NC bara mäter det hormonet som gör att tempen höjs. Mailade NC om det å de avrådde från cb om jag blev mer förvirrad av det å tyckte jag skulle köra med deras egna enbart, men de är å andra sidan en gnutta partiska ;) Jag hade som sagt tre olika hemma eftersom jag fått de av en kompis, tror inte jag skulle gått crazy å testat olika annars, fast vem vet om jag hade hållit på i flera månader å inte hittat den, då gör man nog mycket för att få svar. Kanske ska tilläggas att jag testade alla tre vid samma tillfälle så det berodde inte på nått sånt.
ViLdiNG skrev 2015-05-25 17:38:44 följande:
Men va fasen. Ska man fatta vilket ÄL test man är kompatibel med då också goddamn! Provar med NCs egna i juni också sen får jag kanske köra en runda med CB då! Tack för tipset i vilket fall!