77michelle skrev 2015-05-15 19:23:02 följande:
[quote=75302300][quote-nick]Bullen2015 skrev 2015-05-15 12:22:53 följande:[/quote-nick]
Välkommen :) Vi håller tummarna :) 6e barnet, oj, ni har inge tve va, hehe ;) Underbart :) Själv har jag en son och sambon har en dotter som vi tyvärr inte träffar så ofta :(
Ska på ultra ljud på måndag och verkligen få se att något finns där :) Ha känt mig ogravid ett tag... Men när jag fick tiden kom alla symtomer tillbaks :)
Ha en fin dag :)
Haha, ja inte tittar vi mkt på tv inte????. Vi träffades lite senare i livet bara och kände att även om både han ochbjag hade barn sen tidigare så ville vi ha minst två tillsammans. Så det här är vår andra. Och sista????. Han har fyra innan liksom jag så det blir många runt bordet på söndagsmiddagen ????.
Vad tycker ni andra är fördel med att få barn i den här åldern? Min man är äldre än jag och jag vet att det är folk som har åsikter om att vi skulle vara för gamla, vilket jag tycker är så tråkigt. Det kostar ju inte på särskilt mycket att vara glad för någon annans skull, istället för att ifrågasätta.
Ha en skön kväll!
Tjej-99,tjej-01,kille -03, tjej-07, kille -13, bf 28/10 -15
Välkommen hit :) Om jag inte redan har sagt det ;) Det kommer in så mycket tanter i tråden nu så jag inte har koll på vilka jag har hälsa på. :)
Härligt med många barn. Jag har alltid haft en önskan om en stor familj. Men min föredetta man och jag kunde inte få några gemensamma barn så det blev 18 år mellan andra och tredje barnet. Så denna lilla är verkligen efterlängtad. Vi har inte börjat berättat det för andra ännu så jag har ingen aning om vilken reaktion jag kommer få. Sist jag fick barn ojjades många över att jag var så ung, nu får ja väl uppleva motsatsen gissar jag.