Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Keramikmugg hahaha alltså. Autocorrect är helt knäpp i huvet på FL haha
Keramikmugg hahaha alltså. Autocorrect är helt knäpp i huvet på FL haha
Men ge dig nu bara.... Du skulle lämna tråden så gör det då... Du fick massor med sympatier, råd och tips och du är inte nöjd utan börjar bli otrevlig i tonen istället.... Gå vidare till annat som du själv sa då denna tråd uppenbarligen inte passar dig.....
Lycka till med bebisen men nu kommer jag inte svara sig fler gånger.....
Har förövrigt en tjurig sambo.... Han tycker inte han har rätt att ha ont eftersom jag har ondare.... Suck... Logiken alltså... Ja jag har ont, jävligt ont ibland men det gör ju inte hans smärta mindre..... *himlar med ögonen* han är väldigt omhändertagande och glömmer /struntar lätt i sig själv.....
Nu har det varit nåt varje dag.. Puh... Jag hoppas verkligen det inte dyker upp nåt i morrn för jag vill bara vara hemma.... Dom har stängt av bron nedanför oss så istället för 300m till skola och skolbuss måste barnen gå 2km så jag kör skytteltrafik och lämnar på morgonen och hämtar på EM då dom inte slutar samma tid.... Inte så långt att gå ändå men min yngsta tycker det är lite läskigt att gå själv så jag hämtar... Men i morrn slutar dom samma tid så då blir det bara en vända *phew*
Tens hjälper mot värken i bröst ryggen men mot höften är den bara sådär... Men bara att kunna slippa den värsta värken är guld värt
God morgon alla glada bullar :) Nu kör vi, ny dag nya tag :))) Är det fler som har fått nille på clementiner? Dom är jätte goda nu :))) Har fått ett beroende, det blir minst ett kg om dagen, mums :)))
Nu ser man nästan handen eller foten när den sveper på magen... Tänkte man skulle fånga det på film... Men så fort man tar fram kameran, slutar han förstås, hehe :S
Kram på er och klappa magen <3
Hahaha, så är det alltid :)
Sharonfrukt?! Är det dom som ser ut som tomater men gula... Smaken påminner väl lite av mandariner, ganska söta?!
Känner mig sjukt otacksam idag... Har varit fullt upp sedan förra fredagen såg framemot en lugn dag idag, tänkte lyssna på musik, läsa bok, äta choklad tills barnen kommer hem.. Sova en stund tänkte jag också....
Nu i morse kläcker sambor ur sig att han tagit en semesterdag och tänkte när vara hemma.. Bla städa och duuu ska vi storhandla idag när jag ändå är ledig.... *suck* och kolla på en spjälsäng...
Jag borde vara tacksam för jag slapp skjutsa barn i morse och jag slipper dra ett varv med dammsugaren... Men jag hade verkligen, verkligen sett fram emot en dag att chilla ensam hemma några timmar...
Haha ja man är aldrig nöjd men hade han bara kläckt ur sig det igår hade det varit lungt
Men jag ska se det positiva.. Jag slipper städa för med fyra barn + en 19 åring känns det som städ och tvätt är det enda man gör.... helst hans ena barn är helt hopplöst dålig på att plocka undan efter sig.... Och min yngsta så med dom två i farten *rys* tur dom är söta också
Vi gjorde nipt...fick betala själv dock... Smidigt att kunna kolla så tidigt... Tog två veckor att få svar vi gjorde kub ändå och valde att inte ta reda på könet
Ja det är just det här med att kub är en uppskattning Och desto äldre desto sämre uppskattning automatisk därför betalade vi för nipt för att få defenetivt svar..... Ville inte behöva vänta till v 17 dom kompisar fick innan alla svar var klar
I morse kk 07.07 på bf+9 kom vår Nathalie. En otroligt smidig förlossning. Vaknade kl 04 av lätta värkar, vi ringde in barnvakten kl 05, framme vid förlossningen kl 0615, då var jag öppen 8 cm. Kl 07.07 kom hon efter en krystvärk.
Lycka till alla ni andra som är på gång,