Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Blomman...jag kan inte förstå din doktor? Vad den har för argument??
All den info jag får, var på sös föreläsning i veckan bla är att det absolut bästa är vanlig vaginal förlossning som startar av sig självt, är det andra skäl som gör att man inte kan det så är det så klart bra att det finns möjlighet att sätta igång eller ks, men det är alltid alternativ nummer 2..och som du säger att du inte har några problem förutom att varit med om en riskgraviditet, men om du ändå undviket de risker som finns så måste det bästa för dig o barnet vara en vanlig förlossning...
Bra att du står på dig!!! Kan du inte gå till en annan doktor o få "second opinion" eller följer den du har bara standarden i ditt landsting? och om du går till en annan så säger den samma sak för den ska följa standard?
Det jag undrar är som sagt vilka argument din doktor har förutom att det skulle vara bra för andingen...o bacillerna...vad är det för stora risker den ser med att vänta till 40+0? Det är ju intressant att höra eftersom vi som tillhör sthlm måste vänta till 41+0 innan igångsättning.så vi hör ju inget om några risker med att vänta så länge...