Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
JZ supergrattis!!! Njut av att vara i mål! När du orkar berätta gärna mer om hur allt gick! Kram
JZ supergrattis!!! Njut av att vara i mål! När du orkar berätta gärna mer om hur allt gick! Kram
Niki74, självklart måste du kräva ett vul. Sluta absolut inte m några mediciner!!! Jätteviktigt. Håller tummarna för dig!!
supersöt weeme
Frk röd. Nej inga extra kontroller eller annat pga av ÄD vid normal vaginal förlossning, precis som en vanlig förlossning.
Fina Swede, du vet att jag tänker så på dig, tycker också som många skriver att du är så stark. Din lilla prins är så fin och jag tror som Redan att mycket kärlek mellan er läker. Hoppas så nu att ni båda mår bättre för varje dag som går. Jag känner också att jag vill kunna vara till hjälp på något sätt men vet inte hur. Många många kramar och tankar till er!!!!
Haha tyckommig, jag fick gå själv på Willys häromdagen och gick och njöt, verkligen strosade runt i alla gångar.... Kanske inte den butik man normalt strosar i
Grattis Azurea! Hur var det, visst fick du tvillingar, och det är syskon nu eller?
Hur som helst härligt att du är i vecka 17 redan!
Beklagar Azuera, vad otrolig sorgligt att läsa om er ena tvilling, samtidigt glad att du nu är gravid igen. Lycka till!!
Nu gäller det, jag fick oxå ta prov första gången på mvc om multi r. Bakterier pga av behandling utomlands.
Grattis frk röd !!
Tyckommig jag tog 1 dag innan 5 mg tablett. I Riga säger de ju att den verkar direkt och man ska börja samma dag som FET men många startade ju innan på eget initiativ. När ska du köra igång?
Vad härligt att höra Redan att allt går lättare.
Tyckommig klart du ska ta upp allt du vill i denna tråd! Förstår om du känner dig orolig, är det inte bra att göra ett vul hemma om ett par dagar, det är ju jätte jobbigt att åka till Riga om det sen inte skulle gå denna månad. Vad säger dom om att öka dosen då? Hoppas det löser sig för dig! Kram
Lycka till imorgon tyckommig! Det var väl då det var dags igen!
Niki, jag fick på dag 40+5. Helt vanlig förlossning.
Grattis tyckommig till plus!