Redan47 skrev 2015-06-04 13:21:31 följande:
HRE, sluta omg med östrogen. det är inte bra för bebisarna. det går över placentan. AV samma anledning som vi inte ska ta östrogen i någon form under amning.
Jag har ont i huvudet nu o då,kan inte säga om det blev mer i samband med avslut m medicin. Har bara klart för mig att det är vanligt o okey med huvudvärk. Generellt mådde jag mkt bättre psyk när jag slutade med östrogenet. Nu tar jag bara en utropets 200mg till natten. Ska så göra någon vecka till. För det var bra för något, som jag inte kommer ihåg, min Dr sa på spec mvc. Jag är jätte trött jämt. Flåsig, speciellt på morgon o fm slår hjärtat mer och det blir jobbigt att andas. Men det ska visst va så... Ökad blodmängd o hjärtats volym.
MISSNe, nu är du oxå på G. Härligt. Jag tyckte det var en lång väntan till inskrivning o KUB och hade ett privat VUL inbokat veckan innan MVC. Tvivlade om jag verkligen var gravid....
Jag har slutat med östrogen;.)
Jag är också andfådd, kanske är det för vi väntar två och det trycker lite mer. Jag jämför också min mage med andras och min börjar mycket högre om jag uttrycker mig så. Ingen liten kula och jag ser mer ut som en tunna;.) Jag har tänkt att det är där den där extra maten jag ätit satt sig men det kan ju också vara så att två trycker upp "allt annat" mer.
Jag är ändå ute och går en timme flera dagar i veckan så flåset borde inte vara så dåligt.
Jag är sååå glad att jag är arbetslös om man får säga det. Jag hade varit helt slut om jag skulle jobba. Tycker synd om alla er som gör det...