Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Grattis dreamz!
Grattis dreamz!
När slutade ni med fragmin och trombyl inför förlossningen? Är i vecka 36. Hur gick det för er som fick havandeskapsförgiftning inför förlossning och efter?
Tack för svar. Ligger inlagd för HF.
Blev inlagd igår. Jag är i vecka 36. Barnen är ganska stora 3300 och 3500.
Bättre värden idag. Har snitt bokat om 10 dagar.
Har lite dåliga värden på blodprover. Blir nog snitt i början på veckan.
Hoppas att det kommer att gå bra.
Tack så jättemycket. Jag har en mild version av HF som tur är.
Lycka till alla som är gravida och alla som ska göra nya försök.
samsam74. Jag längtar också och min sambo känner sig nöjd. Jag skulle vilja få en tjej till. Jag har försökt att känna mig klar men drömmen om en till dotter eller två finns kvar varje dag. Jag tänker vänta ut min sambo så kommer han nog att vilja få en till med tiden. Jag trodde att jag skulle känna mig klar med tre barn men nu vill jag ha fyra eller fem. När ska man känna sig klar? Jag är ju äldre också men det vill man inte ska påverka heller. Man har ju lyckats hittills att inte låta åldern stoppa ens drömmar. Det är klart att man känner att man borde lägga all kärlek på dom barn man har och vara klar, men jag kan inte släppa drömmen om fler. Jag har 8 embryon i frysen så det är klart att det påverkar ens drömmar. Det är svårt att sluta med bebisverkstaden man har gjort det så länge nu, det är svårt att sluta. Det är kul också spännande med resorna etc även om det är krävande. Jag kommer nog att fortsätta och hoppas och drömma om en tjej till. Snart är hon här. Vi har namnet på henne klart, det gör det ännu svårare att släppa taget om drömmen. En syster vore så kul med vad allt det innebär.
Tack för svar. Jag visste inte att han skrev på för alla embryon. Vad bra! Som du kanske förstår så är det tvillingpojkar. Vi blev båda förvånade och lite chockade
Över vår längtan efter en flicka till. Vi trodde att det var en flicka. Jag visste inte att jag längtade efter en flicka till förrens jag fick reda på att det var två pojkar. Är det någon som har gjort PGD med könsbestämning? Ska man bara chansa? Var gjorde ni det?
Tyck om mig. Använde du alla embryon
ni hade kvar?
Undrade Sökare. Tack för svar.
UndrandeSökare. Vet du om man kan göra PGS på blastocyst som har varit frysta?
Tyck om mig. Du är otrolig som har använt alla embryon. Du är verkligen en förebild som har gjort det du känner för och inte låtit någon annan bestämma hur många barn du vill ha. Vi har 8 embryon kvar.
Skönt att du förstår känslorna. Jag är förstås överlycklig över pojkarna våra guldklimpar, men som sagt en tjej till eller fler vore underbart.
UndrandeSökande. Tack. Det är skönt att veta att AvaRiga gör PGS och berättar efter insättning. Man kanske kan göra PGS på alla embryon+ET där och chansa.
Tack för svar. Det vore skönt att få reda på könet på alla embryon.
Jag ska kolla med min klinik om man får reda på könet efter insättningen där också.Lite kan man chansa.