Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Tack pink lily. Nej, tvärtom jag längtar mer än någonsin. Alla är gravida känns det som när jag går på stan med barnvagnen. Jag ser gravid det är lite kul på väg mot nästa försök. Vad kul tyck om mig.
Tack pink lily. Nej, tvärtom jag längtar mer än någonsin. Alla är gravida känns det som när jag går på stan med barnvagnen. Jag ser gravid det är lite kul på väg mot nästa försök. Vad kul tyck om mig.
Grattis xxx4. Åker för att förbereda nytt försök i slutet på juli. Hoppas det är min tur att ha tur. xxx3 skulle vara underbart.
Jag är äntligen gravid igen. Är det någon som har utrogest och estrofem över som datumet
Inte har gått ut på? Vore jättetacksam för lite hjälp. Tack.
Tack. Jag både ammade och använde flaskan. Praktiskt att mannen kan ta en del pass.
Tack för alla grattis! Tyck om mig jag vet inte hur jag ska inboxa dig. Det står att ditt konto är spärrat. Skicka ett mail till mig på min inbox med din mail adress så kan jag maila tillbaks. Tack så jättemycket för hjälp. Jag glömde köpa med mig en massa Estrofem med mig hem. Gillar Estrofem och Utrogest.
Nu som använder progynom känner ni att det fungerar bra?
Stort grattis! Kommer så väl ihåg hur gullig du var med mig inför vårt sista försök o dina tips om hcg mm. Nu sitter jag o ammar vårt underverk o bara är så lycklig!!! Håller tummar att allt går fint för er. Vilken vecka är du i. Kanske också har mediciner du behöver vad o hur mycket vill du ha? Kram
Ja visst har det en enorm betydelse med detta stöd o otroliga kunskap som byggts upp i forumet. Som sagt så är jag så tacksam för att DU verkligen tog dig tid o delade med dig av din kunskap. Tror faktiskt att det för min del hade detta med hcgnivå östradiol o progesteron, att ha koll på detta, stor betydelse. Vet att allt kan hända men NU är du gravid o ska så vara i 9 mån! Håller mina tummar. Ska kolla efter medicinerna. Kram
Då behöver du inte beställa på ett tag om du inte vill ![]()
Jag vill gärna ha. Jag inboxar
Grattis NinaCamilla! Det är helt otroligt att ni har lyckats till slut. Håller tummarna för att det fortsatt kommer att gå bra. Jag har också följt dig länge. Det är så härligt att dom flesta man har följt länge till slut plussar. Det ger hopp. Jag är i vecka 30 nu, gravid med tvillingar.