Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Tack för svar tyck om mig. Hur länge ungefär?
Tack för svar tyck om mig. Hur länge ungefär?
Hej Weeme,
Jag kan bara reflektera över hur jag själv upplevde det alla är olika. Själv önskade jag nog att jag hade sörjt min fina mage innan och insett att nu blir det ett långt ärr och den fina mage jag hade kommer att vara borta tyvärr. Det var skönt att dottern fick en bra snabb start men däremot kände jag mig väldigt överkörd fast i mitt fall tog ju inte bedövningen ordentligt så det blev ju ännu mer en upplevelse av att känna sig som styckad nästan. Så behöver det ju inte kännas men som sagt det hade känts lite bättre om jag hade förberett mig på att nu är det ärr som gäller från och med nu. Det är inte det samma. Man kan leva med det och nu känns allt bättre och jag är gladare och snart ska jag träna bort mina extra kilon också.
Weeme. Jag gjorde jordgubbssmoothie och egen thaimat som jag tog med till sjukhuset. Lycka till!
KBC. Har du en doppet? Jag lyssnade på hjärtljuden så fort jag blev orolig. Ibland flera gånger per dag hela graviditeten. Jag var också orolig och läste om för tidigt födda varje vecka om den vecka jag var i. Till slut kom hon vecka 38. Det är vanligt att oroa sig det kan gå bra.
Doppler menade jag.
Frk Röd Gjorde snitt. Ingen sa något om äd vid förlossningen.Ingen stor grej. Bara standard prov efter snittet.Jätteskönt. God Jul.
Swede Grattis och styrkekramar!
Tyckommig. Äter du vitaminer redan nu innan syskonförsöket eller börjar du med det senare? Äter du några vitaminer nu? Vilka?
Tack för svar, så du äter en stor dos även mellan dina försök? Jag har tagit en paus från att äta så mycket vitaminer/ungefär samma doser som du men då är det väl lika bra att börja igen. Jag tänkte göra syskonförsök om några månader.
Min dotter är också 10 månader.Jag tycker nog att det är skönt att det har gått ett år efter ks. Håller med ang stressen ska försöka mjukstarta. Nu kommer våren också.