• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Rosen 76 skrev 2017-11-05 15:53:26 följande:

Någon som har tips på vad man kan göra med värsta magkatarr med illamående som följd! Vecka 9 typ nu... Får panik och kan inte fungera som vanligt!! Har såklart frågat BM också men kanske ni har tips??? Tack :)

Jag blandade bikarbonat i vatten och drack lite då och då, men tillslut gav jag upp och tog losec som är det enda som funkar för mig. Min son blev välskapt och smart så inget fel på han
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2017-11-14 18:42:12 följande:

Inte mycket aktivitet här längre, men jag tänkte bara tala om att jag är gravid med vårt sista embryo. Tar inte ut nåt i förskott utan tar en dag i taget.

Aaaaaah GRATTIS! Åh hur långt gången är du? Vad glad jag är för din skull. Håller allt jag kan för att det ska gå vägen. Stor kram på dig!

Själv så visade stickorna blinkande gubbe på ägglossningstestet i går och idag började jag blöda? Eeeh är det bra eller? Tror inte det! Blir att tinga gyn imorgon i alla fall. Suck!
  • Frazze
    UndrandeSökare skrev 2017-11-14 22:31:02 följande:

Frazze- Det låter inte bra. Hoppas du får tid hos gyn snart.

Typ som en liten mens och vanlig mensvärk ont! Ska ringa gyn idag. Har tagit letrozol och kände att det var inget bra denna gången alltså. Nu tar jag INTE dem mer.
  • Frazze
    UndrandeSökare skrev 2017-11-16 11:54:05 följande:

Hur har det gått Frazze? Vad sa gynekologen?

Är nog klokt att sluta med letrozol då...

Hoppas blödningen slutar och att du mår bättre snart !

Ni får fortsätta försöka naturligt utan letrozol.

Var det i juni nästa år ni skulle göra nästa insättming?

Jo jag har mens då! En cykel på hela typ 15 dagar. Jag ringde gyn och jag får komma in 19 dec! 19 DECEMBER???????? WTF????? ja men då har det nog säkert gått över! Nä blir inga mer letrozol för min del nu och jag kommer bara boosta med mina vitaminer inför FET nästa år i typ oktober el nåt sånt. Jag hopas bara på att det kommer fungera med ÄD.
  • Frazze

Jag är bara jag! Hur går det för dig? Jag är så nyfiken!!!!!! Jag hoppas att allt går bra och att du mår bättre denna graviditeten. Hur mår lille B? Har han fyllt 1 år nu? Går han? Pratar han? Skriv och berätta snälla! Du får skriva pm om du vill

Jag var hos gyn! Han hittade inget fel på mig. Han hittade 1 äggblåsa på var äggstock en 6el 8 mm och en 11 mm på dag 8. Man kan ju alltid hoppas och önska!

Hoppas att 2018 blir ett bra gravidår för alla oss som kämpar.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA!

• Frazze

Åh vad härligt att bebis lever!!!!! Vilken vecka är du i nu? Tråkigt att du mår så dåligt bara. Jag som mådde så fantastiskt under min graviditet. Men du klarade det ju sist, så det är bara att ge sig f*n på det! Du ska klara detta oxå.

Härligt att B växer och mår bra! Det går så sjukt fort bara. J är ju snart 16 månader och han pratar massor. Han sjunger med i barnlåtar både på svenska och engelska nu. Jag vill hitta pausknappen!!!!! Men det är underbart på alla sätt och vis. Vill desperat ha en liten till kram

• Frazze

J tog sina första steg när han var 10.5 månad och nu går han inte längre utan springer. Han har strl 86- 92 för han är typ 90 cm lång och väger väl 12.5 kg han är lång! Men med pappa på 210cm och mamma på 180cm så är det kanske inte helt konstigt Han har dock inte växt i det på midjan utan bara i längd men han blir ju 16 månader nu den 27 så han är ju lite äldre än era godingar. Synd att vi bor långt ifrån varandra!!! Ja jag vet inte vart du bor jag är bara jag, men Tyckommig vet jag ju och det är en bit dit tyvärr. Hade vart kul att låta våra små få leka. Hoppas nu att allt går bra med graviditeten! Tur att din man tar B när han kommer hem så att du får vila så mycket som möjligt. Ta hand om dig och ha en riktigt god jul! Jag längtar tills jag får se ansiktet på vår lille när tomten kommer. Men han har tur för vi kommer fira Australisk jul och han får paket även den 25e

• Frazze

Åh jag blir så avis!!!!!!!+ jag vill oxå vara rund om magen eller det är jag, fast jag ÄR tjock! Jag ska ta tag i det nu och försöka mitt yttersta att gå ner i vikt till vår resa i April. Fast blir jag gravid så får det ju givetvis vänta.

Ja han måtte vara en liten goding <3 J har ju alltid legat på övre strecket eller lite över i längd och jäms med lägsta strecket i vikt. Fast vi tycker inte han är mager utan han ser fin ut och han äter bra, så vi är nöjda. Ta hand om dig nu och mys så gott ni kan i Jul. Synd att inte Tomten kommer J kommer nog att bli jätte rädd! Han är väldigt social och glad annars.

• Frazze

Jag är bara jag hur går det? Jag är så sjukt nyfiken så jag döööör! Vilken vecka är du i nu? För jag hoppas att allt gått bra än då länge Du måste ta dig tid att skriva ibland för att stilla vår nyfikenhet Jag hoppas att allt är bra och att lilla B mår bra! Kram

• Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-01-29 19:57:52 följande:

Men gulledig som frågar! <3  Jag är i v.16 och lillan lever!  UL förra veckan bara för att kolla det. Mår pest p.g.a migrän. Kan ju inte vila dagtid heller, men det får gå... Luktkänslig och lyckats spy en gång p.g.a illamående. Halsbränna. Nåja, slutresultatet blir ju bra!

"Lille" B mår toppen!   Knatar runt för fullt och är glad jämt.

Kram!

Ååååååh vad glad jag blir! Vad UNDERBART! V.16 redan!!!!!! Snart halvvägs då med andra ord. Åh är det en liten tjej? Eller är det bara du som säger lillan? Men förytom migränet då? Är det ok? Eller är du lika förstörd som med lille B? Måste säga att du låter så fantastiskt mycket mer positiv denna gången mot sist då allt var helt botten.

Skönt att läsa oxå att lille B mår bra! Visst är de helt fantastiska de små liven? Vår lille J eller lilla och lilla! Han är högt och lågt! Klättrar upp på borden nu och på toa stolen köksstolar sängen och han klättrar ur sin säng. Han pratar och sjunger på både svenska kch engelska nu. Det går för fort och jag läääängtar till höst/vinter när vi ska åka igen. Jag hoppas att det kommer få vägen första gången.

Skriv en rad lite då och då så att vi får veta! När är BF?
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus