Jag är bara jag skrev 2018-01-29 19:57:52 följande:
Men gulledig som frågar! <3 Jag är i v.16 och lillan lever! UL förra veckan bara för att kolla det. Mår pest p.g.a migrän. Kan ju inte vila dagtid heller, men det får gå... Luktkänslig och lyckats spy en gång p.g.a illamående. Halsbränna. Nåja, slutresultatet blir ju bra!
"Lille" B mår toppen! Knatar runt för fullt och är glad jämt.
Kram!
Ååååååh vad glad jag blir! Vad UNDERBART! V.16 redan!!!!!! Snart halvvägs då med andra ord. Åh är det en liten tjej? Eller är det bara du som säger lillan? Men förytom migränet då? Är det ok? Eller är du lika förstörd som med lille B? Måste säga att du låter så fantastiskt mycket mer positiv denna gången mot sist då allt var helt botten.
Skönt att läsa oxå att lille B mår bra! Visst är de helt fantastiska de små liven? Vår lille J eller lilla och lilla! Han är högt och lågt! Klättrar upp på borden nu och på toa stolen köksstolar sängen och han klättrar ur sin säng. Han pratar och sjunger på både svenska kch engelska nu. Det går för fort och jag läääängtar till höst/vinter när vi ska åka igen. Jag hoppas att det kommer få vägen första gången.
Skriv en rad lite då och då så att vi får veta! När är BF?