NinaCamilla skrev 2017-04-15 10:49:24 följande:
Glad påsk till er allihopa och grattis dreamz!! Hcg har ökat från 3079 i måndag till 4900 i onsdags. Det är bra och dr D är nöjd. Jag är mer positiv att det kan finnas något där inne. Jag fick tid för tidig ul på sjukhuset var jag var vid utomkveds. Den 24 april hoppas jag att se något. hur det går för dig Frazze?
Glad påsk på er alla! Grattis Dreamz till er lilla prins
NinaCamilla skrev 2017-04-15 10:49:24 följande:
Glad påsk till er allihopa och grattis dreamz!! Hcg har ökat från 3079 i måndag till 4900 i onsdags. Det är bra och dr D är nöjd. Jag är mer positiv att det kan finnas något där inne. Jag fick tid för tidig ul på sjukhuset var jag var vid utomkveds. Den 24 april hoppas jag att se något. hur det går för dig Frazze?
Glad påsk till er alla kämpare, ruvare och redan mammor. Grattis Dreamz till er lilla prins! Hoppas att allt går bra för er
Härligt att läsa NinaCamilla att hcg stiger! Vi hoppas nu på det bästa att allt är som det ska och att du efter allt kämpande nu får bli mamma. Själv så mår jag bra! Har inget direkt känt på några dagar nu, men ingen blödning el något i alla fall. Sen kan det ju ha stannat av utan att komma ut oxå. Vi väntar spänt på att få en tid hos gyn nu efter påsk, då att vi får se om det är ett litet hjärta där inne! Vet inte om jag inbillar mig, men det känns som att det molar lite lätt i magen just nu. Bara att hålla tummarna och hoppas för det bästa. Kram på er