Don't get me started om min svärmor! Maken hade glömt logga ut från sitt fbkonto på min dator... Jag brukar inte smygläsa eller snoka men shit så less jag blev när jag läste lite konversation mellan mor och son! Bara massa vill ha hjälp, tyck synd om och ge dåligt samvete! Värst var hon fan när hon tyckte hon skojigt undra vem vi försökt lura för att han gett henne en plastblomma på morsdag? Maken fick själv köpa blomma till henne, i bilen sa jag men du denna är av plast varpå han sa oj det såg jag inte o orkade inte byta den! Sin mor svara han att han tagit fel och att hon nästa år kunde få en riktig. Ja det ville hon allt ha! Eh hur kan man begära på ett otrevligt sätt något över huvud taget när vi aldrig får något? Sorry behöver lufta och detta kanske i era ögon är inget men jag ser emellanåt rött! :) Maken fick själv åka och avliva hennes katt, köpa och sätta ihop möbler åt henne, hon tyckte även att han skulle städa hennes jävla balkong!
Redan47 skrev 2015-06-16 13:27:28 följande:
Att inget händer hör hemma! Min man lägger ner all sin tid på ett husbygge till svärföräldrar. Han är stressad det vet jag eftersom vi väntar två som kan dyka upp när som.. Ich .efter v26-27 kan de överleva. Vi hade planer sedan förra året att bygga ut vårt kök... Det projektet liksom hamnat skymundan, ja, jag blir grining för det mesta som jag tycker är piss planering och att han liksom prioriterat ner vårt hem ute o inne, jSg blev asarg ixå för det legat kvar grejer som hans elaka häxa till ex lämnat kvar - liksom rensa upp tycker jag. Det blir extra tydligt nu känner jag när vi ska skapa familj. Ja ja, hormontrollet talar men det finns substans i min kritik. Han har inte ens tid med sex! Iallfall inte när jag är vaken, somnar tidigt 20-21.
Hur har ni det då ? Lugnt o harmoniskt?