Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Dreamz- Är du i v. 24 eller v.25 nu? Hoppas de är duktiga i Göteborg !
Dreamz- Är du i v. 24 eller v.25 nu? Hoppas de är duktiga i Göteborg !
Dreamz - Det är större risk att få havandeskapsförgiftning vid ÄD. Men även om man är överviktig, det är första graviditeten etc. Kolla på 1177. Men alla som gör ÄD får ju inte havandeskapsförgiftning, du har väl bara haft otur.
Har du haft hjärtproblem tidigare ? Man kan få organpåverkan av HF. Hoppas det går bra för dig.
Vid fet, hur långt innan transfer har ni börjat med utrogest/ lutinus el liknande?
Hej allihop! Tyvärr så hade graviditeten stannat av och där fanns inget hjärta där inne. Jag ska få tid för skrapning i nästa vecka. Jag valde det istället för de där cytotecen! Suck! Nu så är det bara att se frammåt och hoppas att det tar sig längre fram. Nu måste jag bara få ut det i magen och sen få en mens imellan, sen kan vi försöka igen. Men idag är det tungt! Ha det så bra ni andra!
lill11- Färska spermier är alltid bäst, men om det inte går använd frysta.
Sunlight - Min läkare vill att jag ska sluta med trombyl i v.36 och sen fortsätta med Fragmin till 6 veckor efter förlossning (har koagulationssjukdom). Fråga din läkare för säkrast svar.
Sunlight - Jättetråkigt att du fått havandeskapsförgiftning. När blev du inlagd? I vilken vecka är du?
Sunlight - Jag har gjort PGS (man kollar om alla embryon(blastos) är normala kromosommässigt) hos AvaRiga. Gör man PGS så får man även även veta könet på embryona. Men enligt lag får man inte välja kön i Lettland (Riga). Men man kan få veta könet EFTER insättningen om man vill.
Så i Lettland är det inte tillåtet, men det finns säkert andra länder där det är tillåtet att välja kön om du vill det. Kolla Spanien, Tjeckien eller Polen kanske?