• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Kristin , jag tog många hcg, för att stilla mig och förvissa mig om att jag fortfarande var gravid innan VUL. Så nojig! Gjorde det på eget initiativ via werlab.

• Redan47

Välkommen Lana! Grattis!
    Kolla graviditetsuträknare, finns många välja på. Välj någon för ivf. Men den på familjeliv funkar oxå. Ni väljer på den ägglossningsdatum och sätter in äggplocksdatumet där. Har ni satt in ett fruset 5dgr. Så ta 5dgr bakåt i tiden bara. Låt 28dgr cykel och 14dgr, stå kvar.

• Redan47

Jag är: härligt! Grattis! Välkommen! Förstår att du känner dig oviss. I vilken vecka upptäcktes MA? Äter du någon immunsupport ?

• Redan47

Önskemål fr mig: för att det ska vara lättare att bläddra och läsa ikapp, vi behöver inte citera längre inlägg. Skriv bara ett alias.
    Bara en önskan, ni gör sim ni vill iallafall! :))

Men, Swede vad långt du är gången redan!!!! Visst är det så, de första veckorna går i snigel fart, men nu, nu går det undan! Det var ju nyss tråden startades ju!!!!

• Redan47

Jmt : ang sex, jag blir skitsur utan... Men hade oerhörd lust i början av trim2, men då var sällan mannen tillgänglig för vi inte har samma dygnsrytm. Jag somnar tidigt ...
    Nu är lusten super låg, ont, tjock osv... men kommer igång om tid ges. Då är det så värt. Kreativa för att jag ska uppleva mer än bara mage o bebisar. Haha. Att komma så nära varandra igen och tanka energi- behövs!
    Men för er, ni får boka in en hotell weekend, så fort du läkt tillräckligt! Sexlust behöver motioneras!

Ikväll blev jag en sur tunna.... Så här är det upp o ner! Så Milla jag tror vi alla ja känna igen oss. I våra stugor är det alla möjliga känslor och tillvägagångssätt hur vi handskas med vår vardag. Att vara Gravid och amma period ör tufft för familjelyckan! Hormoner upp o ner känslor svallar. Våra män reagerar oxå på den resa vi gjort. Kram <3

• Redan47

Milla2016: grattis och välkommen! Spännande med VUL snart. Det är en olidlig väntan, tyckte jag....

• Redan47
    MillaQ2 skrev 2015-09-14 22:36:12 följande:

Ingen som vet hur man lägger in listan med allas info som Tilläggskommentar i TS (Redans) första inlägg?

Jag vet inte.... Ska Kolla med dator senare om jag kan fatta det.
  • Redan47

Zaq: jättebra du har listan! Ja första bebistiden kan va så påfrestande. Känner väl igen din beskrivning, inte konstigt du och ni tappar humöret då.
    Men ändå skönt med några sammanhängande timmar sömn. Kan du sova middag oxå så du får mer energi till orospasset?

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus