hRE, hade du olika bm som mätte? Mänskliga faktorn spelar in oxå.... Men fint att barnen växer! Ändå "lustigt" att inte få komma innan 4v och kontrollera om de nu mätt fel eller om Pojken fastar!
Vi kommer vara trötta, mer trötta sedan på ett annat sätt, det är ju två små som ska passas på 24h. Om vi släpper tag om yttre störning och koncentrera oss på våra huvuduppgifter: mata, byta, närhet o sova och även sova/vila när barnen gör det ovadsett tid på dygnet, så underlättar det. Att "passa på" att göra hinna saker när de sover.... Kostar på kraft o energi.
Men jag tror vi som längtat så länge, umgås mer och har mer närhet kanske än "spontan" gravida. Och därmed förstånd att njuta av bebis tiden och ha en mer positiv inställning. Vad jag förstått så har du uppbackning, ta verkligen hjälp och släpp kontroll - du behöver sova! Tro mig, har haft två enlingar. Inser att duo tar mer energi. Men det klarar vi galant!!!
Snartlycklig: har just undrat över din flytt. Jo du, kam tänka mig det suger! Hjälp utifrån? Flyttfirma ? Städfirma ? Du behöver njuta av din guldklimp, som du längtat och jobbat hårt för att få!