Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hip hurra! Inga tecken på TTS. Det innebär att nu har vi passerat högrisk perioden, som läkaren sa-"nu kan man förvänta sig en normal graviditet". De är jämna och på tiden skiljer två dagar på dem. De väger 587 resp 574g. Det känns så bra! Riktigt bra nu är glädjen än mer på riktigt.
Zaq: vips så är du på BB! Inget är som väntans tider, hahaha. Förstår om du känner dig nojig nu.
hRE, visst är det gott med dessa positiva besked! Vill bara understryka igen, att det är kortisonet som är boven till blåmärken mm. Kärlen blir sköra av den medicineringen. Fick det även bekräftat av labb personalen. Och nu när jag bara går på 5mg, får jag numera typ inga blåmärken el märken efter nålar! Imorgon börjar jag med 2.5mg, nu tänker jag fasa ner till 0. Fluffet har äntligen lagt sig, nu har jag under hakan kvar och lite på nacken- stor skillnad nu!
Idag 23+5. +8kg. Magen rund o Go. Känner spark o disco och det syns även utanför nu. Häftigt för nu kan ju maken oxå ligga o känna dem- blir mer konkret för honom oxå nu. Ja nu njuter Jag och mår riktigt bra. Att vara trött det kan jag förhålla mig bättre till nu. Men , nu har natt kissandet tilltagit igen!!! 2-3ggr/natt.
Visst är vi bevis på att det går! -det är en tidsfråga! Kram mina hjältinnor!