Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Nej, jag är medveten om att det kommer ny oro mest hela tiden allt eftersom han kommer att växa. ;) Aldrig mera en lugn stund. ;)
Nej, jag är medveten om att det kommer ny oro mest hela tiden allt eftersom han kommer att växa. ;) Aldrig mera en lugn stund. ;)
Tips på mirakelkurer för magkatarr besvär och illamående mottages med glädje...!!!
Weeme, vilket andningslarm använde ni?
Kram till er som förlorat era graviditeter, bebisar. MA är så trist att man går länge och tror att man är gravid, klockan tickar i onödan har jag känt det som när jag haft det.
Å, jag lyckades få alla läkarkandidater/ AT läkare som skulle kolla kvinnor som fanns i distriktet tror jag de åren jag rände med mina MA. Minns speciellt en som var toknervös när blodet splatt omkring mig så de fick gå och skölja av fotplattan efteråt. Han råkade dessutom i ett nervöst ticks klia peta sig i ansiktet med sin blodiga handskbeklädda hand. Minen när han insåg vad han gjort och stirrade ner på sin blodiga hand var obetalbar. Efter några omgångar sa jag ifrån. Inga mer, nu har jag bidragit nog till vårdens utveckling. Som sagt, vi har det jobbigt nog som det är. Så, ja, Frazze säg nej om du råkar ut för det!
I morgon BM, då ska jag försöka bli peppad inför kejsarsnittet. Hoppas så klart att alla värden är bra också. Nu är det snart sista besöket hos henne, känns knepigt att detta roliga är över! Samtidigt som jag så klart längtar efter bebis är det vemodigt att det är sista gången jag får uppleva detta.
JZ79, förstår om det oroar. Men just att du gått ner i vikt behöver du inte oroa dig för, det har jag gjort båda gångerna utan att bebisarna varit mindre. (om du äter bra dessutom!). Har du fortfarande migrän så du behöver medicinera? Min migrän minskade när jag blev sjukskriven, vilar mer och senare i graviditeten. Hoppas pyret växer på sig
Min BM är bäst, känns bättre nu. SF mått har skuttat uppåt, hjärtljud och allt annat bra. Immuniseringsprov nästa vecka. Ont som tusan i ligamenten i dag, har stått och gått för mycket. Sidoläge i soffa nu, så skönt!
Någon.... Har precis ingått det äkta ståndet i gruppen...;)) ;)) ..... GRATTIS !!!!
Inte "begravt" resterna idag heller... Vi har en minnesplats här hemma, med flera andra begravda, men nu tar det emot...
Ajdå Jz, min migrän har som tur är avtagit även denna graviditet. Tror att magnesiumet hjälpte till, om inte annat så får jag kramp i benen så fort jag glömt tabletten! Hoppas flödet rättar till sig, vore ju den lätta lösningen. Tur de har koll på oss! Eftersom min var normalstor mätte de inte flöde första gångerna.
Stort grattis Weeme!
Själv har jag idag sett ett pickande hjärta på ultraljud. Men kan fortfarande inte fatta att det finns någon där...
Har ni andra gått till spec mödravård eller ordinarie MVC? Den "vanliga" eller privat?