Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Här är vårt lilla älskade hjärta! Hon fick inte plats med hela bebisen på bilden!
Igår enligt min app så hade jag gått precis halva tiden av graviditeten om nu bf skulle ske exakt den 9:e sep. 140 dgr av 280 Det firades med god mat som min man lagade och till det blev det en alkoholfri öl . Idag ska jag skriva prov Har försökt att plugga i 6 veckor men det bara går inte! Teflonhjärna! Inte kan man väl heller koncentrera sig när så fossingar sparkar så underbart i magen?
Jag är bara jag! Jag hoppas och håller tummarna för att du ska få behålla ditt lilla gryn och att du ska få känna samma fantastiska känsla som jag! Det är din tur nu! Gör som du känner känns bra för dig! För följer du läkarens råd och slutar med prednisolonet och du förlorar bebis så kommer du alltid att undra! Se bara till att få i dig massa andra vitaminer oxå så att den får i sig all näring den behöver. Tror jag läst att kortison minskar upptaget av näringsämnen men jag kan ha fel. Koffein minskar upptag av järn tex. Jag dricker inte mer än 4 dl kaffe per dag. Borde sluta helt! Stort lycka till nu! Kram
Frazze: halvvägs låter ju fantastiskt! Hoppas provet gick bra trots allt.
Kaffe skulle jag aldrig dricka med tanke på m.f och är även avrådd från kliniken. Hur mycket det sen kan påverka vet jag inte alls. Äter mycket varierad kost så tar inga extra vitaminer än. Får se om jag hinner skriva in mig vad järnet visar. Är så gräsligt förstoppad så järnpiller vill jag inte ta! Kram!
azurea-tänk att du redan är i v 32+2 vad härligt.
Efter att nu ha fått tidigt plus igen kan jag inte riktigt ta in att det verkligen är sant känns så ofattbart och man oroar sig för att det snart ska ta slut-jisses borde vara van men så känns det inte alls just nu väntar bara på att börja blöda-blödde redan på testdagen förra FET och lite senare vid ET första försöket.
Mammakläder-har levt kvar i en del av mina favoriter finns så slimmade modeller numera efter snittet sist jag blev aldrig riktigt vän med magen/kroppen men är nere viktmässigt till var jag ska ligga så denna graviditet undrar jag hur det kommer kännas av de känselbortfall man har från snittet-återstår att se...
Frazze-tack vännen HCG blir imorgon så jag tar en dag i taget!
Såå fin RUL bilden var på ert underverk glömde av att kommentera den!Stor fin tydlig på guldklimpen!
En liten update ifrån mig! Hjärtljuden dtarka och fina 152 slag var det uppe i. Nu på morgonen så rör sig hela magen och det sparkar och lever rövare där inne Kan man annat än att njuta för glatta livet? På onsdag är det dags att kolla 3D ul och sen kanske man vågar slappna av en aning.
Vad skönt för dig pink lily att du bestämt dig nu! Jobbigt med diskbråck, har själv haft det och ischias. Ett rent helv*** men efter 3 år så var jag bara stel och hade ont innan jag kom igång. Då började jag en utmaning att göra 100 squats/knäböj om dagen i 100 dagar. Sen dess har jag inget känt alls. Så lände läkaren sticker rätt så ska det nog gå bra ska du se. Du kommer ju vara bedövad och slippa smärta ett tag i alla fall Kram
Senaste hcg var 119700! Dubbelt mot sist en dag tidigare så det verkar lovande tycker jag. Ska ringa mvc imorron. Måste kolla järnvärdet för jag mår inte så bra. Huvudvärk varje dag och noll ork. Tyvärr har jag ju världens förstoppning också så järnpiller är inte direkt nåt jag vill äta. Får bli lite blodpudding i avvaktan på svar. Fortsätter med Prednisolon att bra tag till för det verkar ju inte skadat nån som tatt det.
Tack! Mår annorlunda och värre så går det tolka nåt utifrån det är det positivt. Kram!
Imorse kl 05 kom min tråkiga blödning som fick mig att rasa ihop-varit på Gynakuten idag bra kompetent inhyrd tillfällig fertilitetsläkare hade jag.Hinnsäck på embryo ett såg bra ut storleksmässigt andra var lite oklart och man såg var blödningen kom från.Ny tid och förhoppningsvis hjärtaktivitet om 14 dgr är ju bara i v 4+4.
Hur har era tidiga blödningar sett ut?
Jag kom inte ens mer än till testdag med förra FET.Nästan lika nu men denna läkare gillade inte att man blir rådd från kliniken att sluta med Fragmin Trombyl.
Prednisolon skrev han ut mer till mig och det togs en massa prover nytt HCG CRP mitt TSH då jag känt mig varm av och till sen transfern Kliniken säger bara att det beror på progesteronet???Öka C-vitamin intaget magnesium så olika bud det är...
Så nu vill önskar jag mig 14 dgr framflyttning gnutta tur och flyt.
Ledsen för blödning. Hoppas den är ofarlig som många blödningar faktiskt är. Håller tummar att ni får bra besked om 14 dagar. Jag hade också jobbiga blödningar i början. Så påfrestande!
Frazze känner så igen känslan av oro då man inte känner av babie. Vår babie är också den lugna sorten.
Jag är bara jag så jobbigt med så lång tid med flera missfall. Bra att ni nu ändrat medicinering. Vi gjorde också flera förändringar med bl.a. Medicinering nu då det äntligen fäste.