• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Jag är bara jag skrev 2016-04-11 15:42:15 följande:

Nej,det ska inte vara vanligare vad jag hört.

Jag har oxå hört att det är vanligare med blödning vid äd. Tappa inte hoppet än bara! Lycka till!
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-11 20:03:41 följande:

Hade slutat sist jag vågade gå på toa. Kliniken tror på "vanishing twin". Tycker det låter skumt bara eftersom den andra ju aldrig tog sig. Men inget ont som jag brukar vid missfall i alla fall. Nytt hcg på torsdag igen, höjd Levaxindos och ingen Trombyl så får vi se.

Åååååh! Jag ska hålla tummar och tår för din skull. Glöm inte ordentligt med C-vitamin och dina kortison. Jag blödde med den jag har i magen nu även om denna är naturliga vägen. Men jag hade överbliven slemhinna som behövde komma ut. Sen småblödde jag då och då fram till v 10 el 11. Så nu jäklar är det dags för dig att få tjockismage som oss andra Lycka till, kram!
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-11 20:51:16 följande:

Tack! Hört om många som blödit som gravida och det gått vägen, men egen erfarenhet säger ju missfall... Överbliven slemhinna låter märkligt-från vad liksom? Den ska ju vara tjock tycker man. Jag tar några timmar åt gången-helt enkelt tiden mellan jag vågar gå på toa. Kram!

Ja har ingen aning vart den biten slemhinna kom ifrån, men ut skulle den och bebis är vad jag vet kvar i magen! Ja att gå på toa är rena skräcken varje gång. Jag förväntar mig blod på pappret än i dag! Nä men denna gången så ska du se att det blir en bulle i ugnen. Jag ska inget säga som nojar sönder mig varje dag. Blir knäpp om det inte går fort till den 20:e nu. Kram
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-12 15:31:17 följande:

Jag blöder bara brunt sen igår, men toan dröjer länge mellan varven och som sagt,den skräcken släpper nog inte förrän man fött barn! Kram!

Du jag tror att det är när man fött barn som den verkliga skräcken sätter in! Men jag förstår vad du menar! Jag känner efter hela tiden typ 24/7 men det hjälper ju inte ändå. Tror att jag kände 2 fjäderlätta sparkar idag
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-12 20:12:03 följande:

Inte skräcken för missfall eller att man aldrig ska få ett barn-då har man ju ett!    Jag törs inte ens tänka så långt som att se en mage eller känna sparkar,tänker inte ens tills kvällen på morronen... Nu vet du att nån bor där inne!

Skulle denna bli din första oxå? Jag förstår att du inte vågar se frammåt. En klasskamrat till mig fick missfall i v 20 så det skrämmer en ju massor. Men vad kan man göra? Det är bara att hoppas och be även om jag inte är troende. Brunt blod är bra blod för det är gammalt. Det var så jag hade när slemhinnan kom ut. Hoppas det slutar snart! Kram
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-12 21:53:18 följande:

Första efter mer än 10 års kamp. Och kanske enda, tar den här sig har vi ett embryo kvar vi självklart ska försöka med, men det är låg chans med en och jag vet inte om orken räcker till ET fler gånger. Vi får se!

Har en bekant vars barn dog i v.40 i PSD så allt kan ju hända, men det är ju trots allt extremt ovanligt. 

Kom en rejälare "klump" brunt idag och sen har det nästan lugnat sig helt. Jag hoppas verkligen! Molvärken är kvar.

Tack för dina svar!  

Men har du varit hos gym och kollat vad det är för något då?
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-13 15:46:22 följande:

Nej,jag vägar VUL för jag vill inte se döda bebisar. Det är ofarligt eller missfall och i vilket fall inget att göra nåt åt. Nere på beige/brunt idag.

Hahaha förlåt jag såg just att jag skrivit gym inte gyn. Klart man inte får till gymmet och ber någon kolla Nä det är bara att hoppas och be att allt kommer att gå vägen nu! Det bara MÅSTE göra det. Har du fortfarande värk?
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-13 17:47:59 följande:

Gym går jag inte på ändå.  

Japp, molvärk har jag, tycker den ökat också. Men alltså bara det där diffusa, absolut inte ont! Nytt hcg imorron med svar på måndag.

Åh fyyyy att behöva vänta en sekund ens på hcg! Det bästa vore att de stoppade in embryot och sen sövde ner en tills v 12 är över. Så att man väcktes när allt är över. Vilken klinik går du på? Har du några hormonrubbningar? Förlåt att jag är så nyfiken.
  • Frazze
    TyckOmMig skrev 2016-04-13 20:55:42 följande:

Åhhh fina du stort tack-ja imorgon blir det förhoppningsvis FET.

Ååååh Stor lyckospark i baken från mig med! Ska hålla tummarna för dig i morgon! Kram
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-04-13 20:20:35 följande:

V.12 räcker ju inte-jag fick ju missfall v.14 sist... V.25 vore lagom, då kan de t.o.m födas! Vi går på Unica i Brno. Mycket tillmötesgående vad gäller allt. Och nä, inga hormonrubbningar förutom att jag väl egentligen är i klimakteriet. Jag vet ju inte eftersom jag gått på hormoner sen  okt.-13 nu.

Ja jag är ju i ett så kallat förstadie till klimakteriet med ett Amh på 0.2, men inte riktigt där än tack och lov! Hoppas på att kunna få en till naturligt innan jag kommer dit. Jag hade för lite östrogen i kroppen och fick östrogenplåster och progesteronkräm för att reglera ägglossningen. Första äl efter det blev jag gravid! Oj då gyn som sagt att jag haft regelbunden äl hela tiden! Grrrrr! Hoppas i alla fall att ert lilla grym stannar i magen i hela 40 veckor nu! Kram
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus