Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Nej,det ska inte vara vanligare vad jag hört.
Nej,det ska inte vara vanligare vad jag hört.
Hade slutat sist jag vågade gå på toa. Kliniken tror på "vanishing twin". Tycker det låter skumt bara eftersom den andra ju aldrig tog sig. Men inget ont som jag brukar vid missfall i alla fall. Nytt hcg på torsdag igen, höjd Levaxindos och ingen Trombyl så får vi se.
Tack! Hört om många som blödit som gravida och det gått vägen, men egen erfarenhet säger ju missfall... Överbliven slemhinna låter märkligt-från vad liksom? Den ska ju vara tjock tycker man. Jag tar några timmar åt gången-helt enkelt tiden mellan jag vågar gå på toa. Kram!
Jag blöder bara brunt sen igår, men toan dröjer länge mellan varven och som sagt,den skräcken släpper nog inte förrän man fött barn! Kram!
Inte skräcken för missfall eller att man aldrig ska få ett barn-då har man ju ett! Jag törs inte ens tänka så långt som att se en mage eller känna sparkar,tänker inte ens tills kvällen på morronen... Nu vet du att nån bor där inne!
Första efter mer än 10 års kamp. Och kanske enda, tar den här sig har vi ett embryo kvar vi självklart ska försöka med, men det är låg chans med en och jag vet inte om orken räcker till ET fler gånger. Vi får se!
Har en bekant vars barn dog i v.40 i PSD så allt kan ju hända, men det är ju trots allt extremt ovanligt.
Kom en rejälare "klump" brunt idag och sen har det nästan lugnat sig helt. Jag hoppas verkligen! Molvärken är kvar.
Tack för dina svar!
Nej,jag vägar VUL för jag vill inte se döda bebisar. Det är ofarligt eller missfall och i vilket fall inget att göra nåt åt. Nere på beige/brunt idag.
Gym går jag inte på ändå.
Japp, molvärk har jag, tycker den ökat också. Men alltså bara det där diffusa, absolut inte ont! Nytt hcg imorron med svar på måndag.
Åhhh fina du stort tack-ja imorgon blir det förhoppningsvis FET.
V.12 räcker ju inte-jag fick ju missfall v.14 sist... V.25 vore lagom, då kan de t.o.m födas! Vi går på Unica i Brno. Mycket tillmötesgående vad gäller allt. Och nä, inga hormonrubbningar förutom att jag väl egentligen är i klimakteriet. Jag vet ju inte eftersom jag gått på hormoner sen okt.-13 nu.