• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Bullen så underbart! Jätte grattis! Hoppas KS proceduren du upplevde blev bra!

Jag: bm idag. Symfus:25cm hjärtslag: tv1-148 TV2: 132 ( tror jag...) bt: oxå bra.
    Efter att haft mormor hemma i två veckor och bilresa till Sthlm tor är jag såååå trött och matt idag. Både fys o mentalt.

Zaq: det låter väl bra att ta dig ett järn till kvällen då.... :) din graviditet fortfarande utan komplikationer? Så skönt att vi kan sprida det oxå!

• Redan47

Så skönt Bullen att det kändes bra tillslut. Nu skördar du insatsen av allt efter vägen. Passa på och njut nu innan ni åker hem, låt amning komma igång. Jätte fin vikt och Alicia låter jättefint! Kram

• Redan47

Vad tiden ändå gått super fort!!! Förstår att det känns pirrigt, just när ett datum o tid typ bestämt. När det kommer spontant så är det ju bara gilla läget....

Idag, 20+5, är mina inneboende så alerta och stora att de känns ordentligt när de jazzar! Mysigt. Idag har jag till o med inhandlat lite beg. Kläder pytte storlek på FB tvillingprylar. Känner mig modig. Lovat min man att fixa för en ev tidig leverans... Nu blir han lugnare. ;))

• Redan47

Tyckommig ja jag har nu kommit in i fasen att förstått jag är gravid på riktigt och njuter av de små som finns o frodas i mig.
    Weeme precis som du säger, kostar även på mig att glädjas och väljer sanningen att jag ska klä små bebisar. Skönt med grönt ljus efter vägen!

SL : hur mår du? Är ni hemma? Har blodtrycket stabiliserats? Mediciner ?

Bullen: knackar även på hos dug och din baby bubbla! Hemma?

Frk röd o jz hur mår ni? Har ni fattat??

• Redan47

Skade hjärtat! Grattis! Glädjande att ni mår så bra under omständigheterna!
    Att han får vara ute o på dig ett jättegott tecken tycker jag! Det känns väl ändå helt underbart. Fin vikt trots så tidig. Det kommer gå strålande.

Till er andra oxå vill nämna er vid alias, men idag och senaste dagar är jag så där super trött igen - läser men orken räcker inte till att skriva det jag vill. Kommer igen!
    Mina enäggs mådde bra även igår. Alla mätningar ser bra ut och de följer den veckan de är i. Det känns såå bra för varje UL som passerar med grönt ljus. Ska lägga ut en bild när en ny är tagen, är stor nu, men inte så speciellt för art vara två enl BM.

Tyckommig : jo det känns bra nu att barnens garderob första tiden är klar. Det känns oxå bra att pyssla o ordningsställa i god tid. Nu när jag orkar o har hälsan. Mannen kommer jobba intensivt fram till förlossning, han tacksam att vi är redo på hemmaplan.

Kram till er alla.

• Redan47

Millaq: oh vilken härlig kärlekskänsla det är det du beskriver. Men obehagligt med din blodförlust. Varm kram, repa dig ordentligt innan du far hemåt.

• Redan47

Zaq, du har en helt normal graviditet förstår om det oxå känns frustrerande! Mina andra barn kom 39+3 resp 39+5. Så låt du liten växa p sig, hen kommer när den är klar.
    Ang navelsträng vid dina TUL så kollar de väl flödena och placering på strängen... Känner du dig orolig av det som händer här i tråden - be få ett UL till. Vid förlossning så drar allt ihop sig - de följer barnet m ctg för at följa hur barnet mår under värkarbete. Du kommer snart ha din bebis i famnen! Kram

• Redan47

Zaq: boa nu, shoppa o gör det du vill nu, och njut även av att vara två! Vila o sov så mkt du orkar. Snart är det andra bullar! :))

Tyckom: tack raring!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus