• JZ79

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

HRE, tänker på dig. Förstår det känns jobbigt att vara där själv. Hade du en plan att ha någon med dig vid planerat snitt? Hoppas du har någon som kan komma till dig om det är vad du önskar. Bra att de tar det på allvar och vill ha koll. Kram!!

• JZ79

HRE, så bra att en eller två systrar ska vara med dig Förstår det är drygt att ligga där och vänta..försök att bara vila och ladda inför det som väntar. Så coolt att du snart är mamma!! Tänker på dig

• JZ79
    Redan47 skrev 2015-10-18 11:58:17 följande:

Härligt stt det gått bra HRE! Grattis äntligen i hamn efter lång resa. Vila ut!

Ego; igår kl1730 vattenavgång, klar o fin, ambulans trp till förlossning. Efter en natt nu med värkar o högre blodtryck är det bestämt att ta ut dem idag. Dag hit el dit spelar ingem roll menar läkarna här, men nu dagtid full bemanning inte inatt..., så efter kl 14 när Jag ses som fastande igen blir det snitt'. Vi väntas på nu,
    Herregud vilka snabba förändringar! Vi hörs kram på er alla.

Ojdå! Här händer det grejer! FörvånadAllt kommer gå så bra, håller tummarna så hörs vi när bebbarna är ute Kram!!
  • JZ79

Jag är bara jag..gratulerar också lite försiktigt Om hcg är högt så ÄR du gravid. Vilken vecka tror du att du är i? Håller mina tummar stenhårt att allt går som det ska!

• JZ79
    Jag är bara jag skrev 2015-10-20 22:35:47 följande:

Tack! Här tros ingenting-jag är i vecka 10+2.   Tar en dag i taget, men det känns mer lovande nu förstås. Kommer väl kännas konstigt på inskrivningen,som om jag låtsas vara gravid, men blodprov ljuger ju inte.

Nej blodprov ljuder inte Låter bra att ta en dag i taget! När har du tänkt skriva in dig hos

Bm?
  • JZ79
    Jag är bara jag.. härligt!! Försök att njuta lite Glad Förstår din oro, men du ÄR gravid och det SKA gå bra {#emotions_dlg.flower}

Redan47, ååååh ett livstecken!! Skriv när du kan och orkar. Tröttsamt att ett inlägg du skrivit försvunnit.. Skönt att läsa du lever och barnen mår bra. Va rädda om er Hjärta
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus