Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frl röd : byt sjal. Trikå sjal som första sjal, enkelt o bekvämt. Finns nytt o beg.
Jag har en natur färgad minimundus till salu.
Mina vuxit ur den. 150kr plus porto. Finns oxå på knyt-an.se
Frl röd : byt sjal. Trikå sjal som första sjal, enkelt o bekvämt. Finns nytt o beg.
Jag har en natur färgad minimundus till salu.
Mina vuxit ur den. 150kr plus porto. Finns oxå på knyt-an.se
Frazze: omeprazol finns receptfritt, funkar för mig men tar någon dag. Vet inte om man får ta dem när man är gravid.
Folicin/folsyra fråga, Serum vill att jag fortsätter äta 5mg hela graviditeten ut. men nu läste jag att det inte är bra att inta för hög dos genom hela graviditeten, detta pg av cancerrisk?!
Vet någon om detta stämmer och hur mkt har ni ätit genom graviditeten?
Hej jag har bara en fråga angående hcg. Visst är det så att det räcker med att ta ett urinprov på dag 20 efter insättning av FET, det visade negstivt så slutar med mediciner idag . Lycka till er alla som till slut lyckats få ert efterlängtade plus. Vår resa slutar här efter tre ÄD försök och mmassa andra försök under nio års ti . Kram till er alla!
Lycka till TyckOmMig! Känns som du nyss var gravid med dina tvillingpojkar.
Stort grattis TyckOmMig. Känns som du i det här sammanhanget har "lätt" för att bli gravid, du blir ju gravid på de flesta försök som du gör. Visst är det väl så? Vad är hemligheten? Gör du behandling i naturlig cykel eller tar du hormoner?
Pink lily: jag har också en krånglande ischiasnerv och det påverkade inte bedövningen alls. Däremot så har jag mer ont nu, men det betor på att jag lyfter mer, och tänker inte riktigt på HUR jag lyfter. Man ska ju lyfta med knäna och inte med ryggen.
När det gäller TUL så tycker jag att man kan ta det lite med en nypa salt. Deras bedömningar stämde inte med hur verkligheten såg ut. De två sista TUL som gjordes på min bebis innan förlossning visade att hon skulle ligga lite på plus i vikt vid födseln men i själva verket var det tvärt om. Deras uppskattning felade med 600 gram.
Ni som gjort planerade snitt har ni blivit sövda eller ryggbedövning? För mig var d inte planerat men inte heller akut. Jag var jätteglad att jag kunde vara vaken inte missa nåt. Gick jättebra både under i efter. Ej akut men han var ute på 7 min efter d bestämt att snitta. Kanske får planerat om d blir ngn nästa gång.
Idag mina vänner är det 8månader sedan mina älskade skatter gjorde entré ! min kärlek och tacksamhet är oändlig. Tack till alla som stöttat mig på min resa hit! Kram
Grattis till fint KUB TyckOmMig. Vilket datum har du BF?
Stort grattis maijo och xxx4 till era små mirakel. Hoppas allt går bra för er.
Tusen tack frk röd! Vi är så lyckliga över vårt lilla mirakel! Känns overkligt o vi är så tacksamma att vi får uppleva detta fantastiska igen nu också i vår ålder. Syskonen finns nu med o delar denna glädje! Hur har du det med din Serum baby?
Frk röd, hur gammal har din dotter hunnit bli? Kram länge sedan sist!
Inte vare sig orkat eller velat engagera mig, Mår pest varje dag fortfarande, men bebben lever i alla fall. Ligger på +11 dagar så vad månde bliva?! Rejält besviken på specen som bara skällde ut mig och tjatade om hur extremt farlig en ED-graviditet är! Sa till b.m igår att jag vägrar träffa den läkaren igen. Inte blitt några extra prover än, men från v.25 blir det ofta och ofta UL från v.28. Gått upp 7,5 kg p.g.a hunger och total inaktivitet p.g.a måendet, men det får man väl ta.