• soofa

BIM maj 2015

boniish skrev 2015-05-17 14:46:43 följande:

Omg php6cFp8H99085.jpg

WOHO! Grattis! Du ser, du är gravid! Tur att du inte drog ut på ET ännu längre! :) Var glad och njut nu. Tydligare än sådär kan det inte bli! :D
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 15:07:06 följande:
    Tack :) ja verkligen var så nervös .. Mannen överlycklig
    Förstår det. Jag såg i ett tidigare inlägg att ni försökt länge, så det var verkligen er tur nu! <3
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 14:38:45 följande:

Absolut! Jag återkommer ;)

Okej, vad spännande! Håller också tummarna för er! :) räknar med att du håller oss uppdaterade! :)

Jag väntar med spänning! :)
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 18:23:17 följande:

Ehhhh.... What?!?! phpgce16s33499.jpg

Men JA! :D Vilken dag det här är, TRE plus! Grattis! Nu får ni njuta av det här beskedet på semestern, vilken resa det kommer bli! :)
  • soofa
    E90A skrev 2015-05-17 19:10:38 följande:

Jag plussade i morse på BIM+3. Första försöket, känns helt ofattbart!

Åh, grattis till dig med! :D Fjärde plusset i dag, galet! :)
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 19:58:19 följande:

Har inte fattat det än! Mannen och jag är helt chockade, men överlyckliga! Innan hade jag tänkt att jag skulle berätta det på något riktigt häftigt sätt för honom, men jag bara gick som i en dvala till honom när han kollade hockey och sa: Babe! Jag är gravid! Och höll upp testet. Den minen alltså!! Önskar att jag hade filmat honom ????

Tack för alla grattis!! Nu ska jag bara försöka greppa vad som hänt och njuta av denna fantastiska dag!! Grattis till er andra och lycka till ni som inte plussat än!

Förstår det, så himla kul! Hur man än berättar det så blir det ju ett minne för livet, ni kommer alltid minnas den där stunden! Glad
  • soofa
    dinin skrev 2015-05-18 15:18:08 följande:

Tjohoooo!!! phphOoyhQ97503.jpg

WOHO! :D Grattis!
  • soofa
    Maka94 skrev 2015-05-18 15:22:12 följande:

Bara för att jag gick på toa, så fick jag meddelande att paketet från apotea finns att hämta ut. Hur länge måste jag hålla mig nu innan jag kan testa tror ni?:)

Håller tummarna! Keep us update! :D
  • soofa
    FrökenH skrev 2015-05-18 18:39:34 följande:

Hej alla! Har bim om två dagar och har symptom så som ömma bröst, molvärk och trötthet. Har pågått i 5 dagar nu. Tempar varje morgon och än så har inte temperatur sjunkit som den brukar några dagar innan mens och jag hoppas att den håller sig hög eller höjs ännu mer! Jag hade även en "implantations-dip" i temperaturkurvan 6 dagar efter ÄL tillsammans med en rosa flytning (nidblödning?) som varade en dag endast.

Jag är dock orolig att jag inte är gravid trots alla dess positiva symptom. Har haft förhoppningar innan och trott mig vara gravid, men sen har mensen kommit.

Vad tror ni?

Låter ju som det mycket väl kan vara gravsymtom, hoppas det! Har du tänkt att vänta med att testa till BIM?
  • soofa
    FrökenH skrev 2015-05-18 18:58:59 följande:
    Ja, jag tänkte vänta till BIM denna gången. Jag vill inte bli besviken i onödan. Vill så gärna att det ska vara ett plus, men samtidigt så nyfiken!
    Förstår det! Har du test hemma? Jag skulle inte kunna hålla mig om jag var du! :)
Svar på tråden BIM maj 2015