• soofa

BIM maj 2015

HardrockGoddess skrev 2015-05-17 12:29:47 följande:

Hur lägger ni in bilder?

Lättast är att ladda ner appen på, tror jag. 
  • soofa
    MissMaybeBaby skrev 2015-05-17 12:19:55 följande:

Ok tjejer, bim -6... Håller jag på att bli galen eller är det ett supersvagt plus?

Tycker mig ana något men är inte säker. Har du provat att ändra bilden, typ göra den mörkare? Ibland kan man se det tydligare då. 
  • soofa
    MissMaybeBaby skrev 2015-05-17 12:37:42 följande:

Nja, denna i så fall....

Vet ju att det är VÄLDIGT tidigt också

Men se där, där syns det ju tydligt! Tror helt klart att det är ett plus! Vänta ett par dagar (lättare sagt än gjort) och testa igen så är jag säker på att du kommer se ett ännu tydligare plus! Glad
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 13:06:23 följande:
    Ja är BIM +5 idag & köpte nyss grav test men får testa imorgon med morgon urin om mens ej kmr .. Omg så orolig hehe nästan så ja BA vill kolla nu men ändå inte
    När du har passerat BIM så ska det spela mindre roll om det är morgonurin eller inte. ;)
  • soofa
    MissMaybeBaby skrev 2015-05-17 13:05:21 följande:

Tusen tack, men vågar inte bli glad riktigt än... Men jag tänker att jag testar på tisdag igen, då borde det synas tydligare. Men dessa dagarna går ju så långsamt, testmissbrukare som man är haha.

Förstår att du inte vågar bli glad än men det ser verkligen ut som ett plus! :) Håll oss uppdaterade om kommande tester! :)
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 13:21:52 följande:
    Är de bäst och kissa i en burk & sen ta ner Stickan.
    Jag har också kissat i en burk, tror det är det lättaste. Vänta några timmar och testa sen. :)
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-17 13:27:35 följande:
    Okej då gör ja de i burk :) känns bökigare o kanske blir fel säkrast så haha. Tar ni tid på 5sek då el? Detta test var digital ja köpte som även visar hur långt .
    Jag räknar antalet sekunder som det står på förpackningen, sen ställer jag klockan på antalet minuter som man ska vänta och lämnar rummet. :)
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 13:41:36 följande:

Jobbar natt hela helgen och tänkte testa idag eller imorgon när jag vaknar på eftermiddagen efter typ 7 timmars sömn. Men eftersom att jag tydligen är sprängkissenödig efter 1,5 timme hela tiden så har ju inte urinen stått tillräckligt länge i blåsan..! Blir galen!!!

Usch vad jobbigt! När har du BIM?
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 14:06:39 följande:

Soofa: vet inte riktigt eftersom att jag slutade med P-ring i april så det har liksom inte blivit riktigt regelbundet. Men två veckor efter första mens hade jag jättetydliga äl-symtom så jag borde vara på äl+18. Sen hade jag konstigt nog liknande äl-sekret veckan efter det, så då är jag i så fall på äl+11. Så jag vet inte alls..! Haft lite spottings, vilket jag aldrig har annars.. Tagit ett test förra måndagen som var negativt tyckte jag, men när jag ser andras test som varit positiva så blir jag tveksam. Det syntes nån liten skugga.. :/ haft massa symtom innan, men nu känner jag inget förutom att jag är svullen, törstig och kissar jätteofta...

Hur går det för dig?

Då låter det ju som att det är dags att ta ett test! :) Försök håll dig så gått det går, i alla fall några timmar och testa sen. Vi kan hjälpa dig att analysera. ;) Om du såg något svagt redan förra veckan så borde det ju synas tydligare nu.

Jadu, jag har äl-dag i dag så nu inväntar jag bim om två veckor.
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 14:26:57 följande:

Ja, vi åker utomlands på tisdag också så det hade ju varit bra att veta spelreglerna inför resan! ;) ja, jag har kissat på tre stickor i hela mitt liv så är helkass på att läsa av, så kan nog behöva lite hjälp ;)

Vad spännande! Håller tummarna! Det är bara att mysa på nu då ;) vilket försök är det?

Ja, då förstår jag att du vill veta innan. Vi hjälper så gärna till, upp med det här bara! :)

Det är vårt andra försök, vi har dock inte varit jätteduktiga på att ha sex så mycket som man bör så ser det inte som några seriösa försök men vi har försökt tajma äl i alla fall så jag håller tummarna. :)
Svar på tråden BIM maj 2015