• isali

BIM maj 2015

Kixpix skrev 2015-04-29 18:34:44 följande:
    Haha, ja det gjorde nästan jag också ;) jag känner heller inte mig gravid, utan bara en massa konstiga symtom som jag inte direkt upplevt tidigare. Vet egentligen hur tidigt jag vågar testa.. Ett tag kvar ju :(

Hur konstigt som helst! Jag känner mig konstant bubblig i magen. Min mage lever om mer än förut. "Knackar" som till i den, hmm .... Gasig, mycket vätska i kroppen. Har jag legat i soffan så ser jag ut som en soffa.

Någon med liknande konstiga?

• isali
    Kixpix skrev 2015-04-29 21:07:04 följande:
    Samma här! Har aldrig varit så gasig/kass i magen på väldigt länge. Magen lever sitt egna liv.

Tröttheten sköljer över mig, vet inte om jag börjar bli sjuk.

Har fått ett illamående varje kväll. Kan vara inbillning, men jag mår illa.
    Haha, helt sjukt! Exakt samma har jag. Och illamående har jag haft 2 dagar, det har kommit och gått. Men inte så att jag har behövt kräkas, bara mått illa. Men som sagt, känner mig inte gravid. Hmm, weird! :)
  • isali
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-01 00:14:00 följande:

Vart bor ni allihop?

Själv är jag nyinflyttad till Stenungsund från Göteborg (4mil norr om göteborg)

Jag bor i Norrbotten! Några från norrlänningar här? :)
  • isali
    Maka94 skrev 2015-05-01 17:14:17 följande:

Här är en till Norrbottning :)

Härligt! Vad kul! Har inte hittat så många :)
  • isali
    lanylena skrev 2015-05-01 19:32:04 följande:

Jag är på ÄL +9 eller +10. Ägget släppte nog på kvällen den 21/4.

Äntligen!! Grattis till dig :D superhärligt! :)
  • isali
    Kixpix skrev 2015-05-01 20:35:54 följande:
    Kan det visa så tidigt? :)

Bara för det så blir jag med sugen på att testa. Haha.

Tydligen! Kanske är två? ;)

Jag är supersugen att testa! Men har bar ÄL tester, haha. Har BIM på söndag, men jag har varit testoman så jag försöker lugna mig ;) Får tester på måndag, testar då om inte mensen har kommit!

• isali
    Kixpix skrev 2015-05-01 21:00:08 följande:
    Jag har inte BIM förrän 10-11/5, men min ÄL kom tidigt denna gången.. På dag 10.
    Visst är det jobbigt att vänta? Herregud alltså.

Bara hålla sig sysselsatt så brukar det vara lugnt :)
  • isali

Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.

Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!

Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det Hjärta Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?

• isali
    Kixpix skrev 2015-05-02 00:11:10 följande:

Alltså min mage.. Jösses. Känns som den beter sig som en centrifug & gaser från jag vet inte vad. Nu har detta hållt på i 1,5 vecka.. :(

Exakt sådär höll min på! Lät som en jäkla torktumlare! Ta ett test! I do belive you are preggo ;)
  • isali
    Hanzi skrev 2015-05-02 00:24:17 följande:

Gud va roligt! Stort grattis!! Som jag längtar när det läggs upp pluss här!

Min ÄL verkar vilja leva sitt eget liv denna månaden så vi får köra på varannan dag tills mensen förhoppningsvis inte kommer :))

Första dagen i maj dessutom! Tror dock ännu inte på det ;)

Men gört! Säkraste metoden ;)
Svar på tråden BIM maj 2015