BIM maj 2015
Vad sa BM, för du skulle väl kontakta henne typ igår?
Vad sa BM, för du skulle väl kontakta henne typ igår?
Den tanken har slagit mig några gånger, men då funderar jag om dessa tester inte stämde? Men samtidigt var det ju ett starkt ÄL test! Eller vad tror du?
Jag är jättegasig i kroppen, i tarmarna känns det konstigt. Har ont i magen på nätterna, jättetrött, känner mig svullen, mycket vätska i kroppen.
Okej! Det finns ju en möjlighet till det. Jag tog aldrig några fler ÄL tester förrän några dagar sen. Skickar med en bild på de senaste 8-9 dagarnas ÄL-tester. Alla har varit rätt så svaga. De översta är från de närmsta dagarna, och neråt de äldsta.
Grav test har aldrig varit starkt. Såg tillstymmelsen på ett, men det var nog bara ett torkstreck. Efter det har alla tester varit negativa. Så ägget kanske aldrig släppte. Hmm, krångliga, krångliga tjejkroppen alltså!
Usch vad jag känner mig less den nu :P
Nu är min cykel 40 dagar lång, ingen mens i sikte. Tror jag inte hade någon ägglossning denna månad. Och ska jag ha vanlig ÄL, så blir det i helgen.
Undre testet igårkväll, övre nyss! Vad tror ni? En snabbis på lunchen eller så kör vi järnet ikväll!
Köpt clearblue ägglossningstest, ska tydligen vara ganska bra. Så testa jag idag, tydligen ägglossning nu i dagarna! Testa i förrgår men då var de "icke fertil" och idag är jag superfertil enligt hormonindikatorn. Inte konstig om jag har missar dessa två superdagar om jag bara chansat de andra 6 månaderna... Så nu efter jobbet ikväll är killen min :D hoppas hoppas! Min förra menscykel blev typ 39 dagar, väldigt ovanligt för mig. Så hoppas den blir kortare och att vi får se ett plus snart!!! Fler som har ÄL nu i dagarna?:)
Tror inte att det är nödvändigt med lunchhysterisex. Verkar ändå vara ett tag kvar. Håller tummarna att det blir positivt snart! Testa lite senare i eftermiddag och se hur det ser ut då!
Huvva vad magen värker till och från, idag känner jag mig dessutom illamående. dessutom varit otroligt varm! Vaknade till och från under natten pga. värk! Suck! Kul att ha jobbhelg med denna "mensvärk"...
Halvstarka utslag på ÄL test, hållt sig ganska mittemellan de senaste 2-3 dagarna. Jag vägrar ta ett gravtest förrän helgen är slut! Är så van att de är negativa :/ 42 dagars cykel hittills!
Första gången strecket är starkare än kontrollstrecket, haha. Hoppas nu jag har ÄL som beräknat! Alltså stämmer det in på rätt datum. 20/4 förhoppningsvis.
Så BIM blir 4/5! Det får du gärna skriva in lanylena ;) Woho! Skönt att äntligen ha ett Bim datum. Min cykel är hittills 44 dagar lång, vilket skämt!